Bing Adcenter (سابق مایکروسافت Adcenter برای تبلیغات)


این راهنما Bing Adcenter را توضیح می دهد.

قبلاً به عنوان Microsoft Adcenter شناخته می شد و اکنون به عنوان تبلیغات مایکروسافت شناخته می شود، استفاده از تبلیغات بینگ برای بازاریابی آنلاین کسب و کار شما مزایای زیادی دارد.

همانطور که در زیر خواهید دید، Bing Adcenter به شما امکان دسترسی به دو شبکه اصلی مایکروسافت را می دهد که می توانید از آنها برای جلب توجه مشتریان خود استفاده کنید. همچنین اطلاعاتی در مورد نحوه عملکرد Adcenter و راه های شروع استفاده از پلت فرم Adcenter بر اساس نیازهای فعلی خود خواهید یافت.

Bing Adcenter

Bing Adcenter چیست؟

Bing Adcenter یک سیستم تبلیغاتی پرداخت به ازای کلیک (PPC) است که به کسب و کارها اجازه می دهد تبلیغات را در موتور جستجوی مایکروسافت بینگ و شبکه های شریک آن مانند Yahoo، MSN و AOL نمایش دهند.

Bing Adcenter چگونه کار می کند؟

Bing Adcenter به شما این امکان را می‌دهد که کمپین‌های تبلیغاتی راه‌اندازی کنید که تبلیغات شما را در وب‌سایت‌ها، برنامه‌ها و نرم‌افزارها نمایش دهند، زمانی که مردم به دنبال محصولات یا خدماتی مانند آن‌هایی هستند که کسب‌وکار شما ارائه می‌دهد.

در داخل Adcenter، می‌توانید انواع مختلفی از تبلیغات، از جمله تبلیغات هدفمند Bing، تبلیغات ویدیویی، تبلیغات متنی که در محصولات مایکروسافت نشان داده می‌شوند، ایجاد کنید. هر تبلیغ می تواند شامل سفارشی سازی شده برای مخاطب هدف بر اساس علایق شخصی، سن، جنسیت، مکان و غیره باشد.

Bing Adcenter مایکروسافت Adcenter بود

Bing Adcenter در ابتدا Microsoft Adcenter نام داشت. در سال 2012، پس از ایجاد اتحاد با یاهو، Microsoft Adcenter به Bing Ads تغییر نام داد. اگرچه نام تغییر کرد، اما عملکرد و تبلیغات شبکه ثابت ماند.

برگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنیدبرگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنید

Bing Adcenter اکنون در حال تبلیغات مایکروسافت است

در 30 آوریل 2019، Bing Ads به Microsoft Advertising تغییر نام داد و اکنون همه چیز مربوط به Bing Ads تحت این نام جدید مایکروسافت است. این تغییر اخیر در نام Bing Adcenter به این دلیل رخ داد که مایکروسافت به مشتریان اجازه داد تا از محصولات تبلیغاتی جدیدی استفاده کنند که فراتر از جستجوی بینگ و یاهو بود، مانند شبکه مخاطبان مایکروسافت (در ادامه این راهنما توضیح داده شد).

صفحه اصلی Microsoft Adcenter Advertising

شروع کار با Microsoft Bing Adcenter

سه راه برای شروع با Bing Adcenter (اکنون تبلیغات مایکروسافت) وجود دارد:

  • برای ایجاد کمپین های امروزی، مستقیماً با یک حساب Microsoft Ads ثبت نام کنید.
  • قبل از پیوستن، یک قرار ملاقات با یک متخصص برای دریافت نسخه نمایشی از پلتفرم Adcenter تنظیم کنید.
  • با یک متخصص تبلیغات به صورت زنده چت کنید تا بدون انتظار برای قرار ملاقات، به سوالات شما پاسخ داده شود.

به ads.microsoft.com بروید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

هنگامی که بخشی از پلتفرم تبلیغات مایکروسافت شوید، به 724 میلیون جستجوگر منحصر به فرد ماهانه در شبکه جستجوی مایکروسافت و 296 میلیون کاربر منحصر به فرد از طریق کانال های تبلیغاتی بومی دسترسی خواهید داشت.

مزایای Adcenter

استفاده از تبلیغات مایکروسافت (Bing Adcenter و Microsoft Adcenter سابق) مزایای زیادی دارد، از جمله:

  • رایگان برای ثبت نام.
  • هیچ حداقل هزینه ای برای تبلیغات لازم نیست.
  • یک بودجه ماهانه برای کمپین های خود تعیین کنید.
  • هزینه های روزانه را تنظیم کنید.
  • فقط زمانی پرداخت کنید که کاربران از طریق مدل تبلیغاتی پرداخت به ازای کلیک (PPC) روی تبلیغات شما کلیک کنند.
  • می توانید انتخاب کنید که به ازای هر 1000 نمایش آگهی با گزینه هزینه به ازای هر هزار نمایش (CPM) پرداخت شود.
  • کلمات کلیدی، پیشنهادات و زمان بندی را برای به دست آوردن بالاترین بازگشت سرمایه (ROI) آزمایش کنید.
  • مخاطب خاصی را بر اساس سن، جنسیت، علایق، مکان، دارایی مصرف کننده مایکروسافت و موارد دیگر هدف قرار دهید.
  • یکی از بهترین گزینه های تبلیغاتی گوگل.
  • به راحتی داده های کمپین موجود را از سایر شبکه های تبلیغاتی مانند فیس بوک و گوگل به حساب تبلیغاتی مایکروسافت خود بکشید.

Adcenter Networks for Advertising

دو شبکه اصلی وجود دارد که می توانید از آنها برای تبلیغات در پلتفرم Adcenter استفاده کنید تا به مشتریان هدف خود به صورت آنلاین دسترسی پیدا کنید.

درباره کتاب کلید واژه شتاب دهنده بیشتر بدانید

شبکه جستجوی مایکروسافت

شبکه جستجوی مایکروسافت شامل Bing.com، Bing.de، Bing.co.uk، MSN.com AOL.com، Yahoo.com و سایر سایت‌های متعلق به Bing، AOL و Yahoo است. کاربران همچنین می توانند تبلیغات جستجوی شما را در پلتفرم هایی مانند ویندوز 10، کورتانا، آفیس، دستگاه های آمازون، نتایج وب سیری، جستجوی Spotlight در دستگاه های اپل و نقشه ها در هزاران وب سایت پیشرو پیدا کنند.

شبکه مخاطب مایکروسافت

شبکه مخاطبین مایکروسافت شامل سایت‌هایی مانند MSN، Outlook.com، Microsoft Edge، Xbox، Microsoft Start، AOL و سایر شرکا است که تبلیغات نمایشی را در قالب تصویر، متن و ویدیو نشان می‌دهند. برای جزئیات بیشتر به این راهنمای مرتبط در تبلیغات نمایشی بینگ مراجعه کنید.

خلاصه Bing Adcenter

امیدوارم از این راهنما در Bing Adcenter لذت برده باشید.

همانطور که متوجه شدید، Bing Adcenter یک سیستم تبلیغاتی پرداخت به ازای کلیک (PPC) است که به کسب و کارها اجازه می دهد تبلیغات را در موتور جستجوی مایکروسافت بینگ و شبکه های شریک آن مانند یاهو، MSN و AOL نمایش دهند. Bing Adcenter اکنون به عنوان تبلیغات مایکروسافت شناخته می شود. با این حال، قبل از تغییر به نام فعلی خود در سال 2019، نام آن Microsoft Adcenter بود.





منبع