گوگل دو ارتقای داوطلبانه را به حداکثر عملکرد برای تبلیغکنندگان جستجوی پویا (DSA) و Google Display (GDA) اعلام کرد.
پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی با اجازه دادن به کاربران برای سفارشی کردن ورودیهای خود، عملکرد را در بین کانالها بهینه میکند و به نیازهای کسبوکار بیشتر پاسخگو میشود.
پس از ارتقا به یک استراتژی کمپین یکپارچه، تبلیغکنندگان شاهد افزایش میانگین 15 تا 20 درصدی در تبدیلها بودهاند.
فناوری هوش مصنوعی بدون کلمه کلیدی
یکی از پیشرفتهای اخیر در Performance Max باعث میشود کمپین شما تبلیغاتی را در ترافیک مربوط به برندهای خاص ارائه ندهد. این امر کنترل بیشتری بر نتایج جستجو ارائه می دهد.
اکنون تبلیغکنندگان میتوانند نشانیهای اینترنتی صفحه فرود را مشخص کنند یا نشانیهای اینترنتی خاص را در سطح کمپین حذف کنند، و سفارشیسازی بیشتری را از طریق تنظیمات برند ارائه میدهند.
فانگ فانگ، رئیس جهانی بازاریابی آنلاین، نحوه بهره مندی Shopee از ارتقاء Performance Max و فناوری هوش مصنوعی بدون کلمه کلیدی را به اشتراک می گذارد.
در Shopee، ما همیشه به دنبال راههای جدیدی برای بهبود پلتفرم و خدمات خود برای ارائه خدمات بهتر به کاربران هستیم. ارتقاء به Performance Max به ما این امکان را داده است که به آخرین فناوری هوش مصنوعی بدون کلمه کلیدی دسترسی داشته باشیم تا نتایج بهتری در جستجو داشته باشیم که منجر به افزایش 11 درصدی در تبدیل با 5 درصد کاهش CPA می شود. این ما را قادر میسازد تا کمپینهای مؤثری را اجرا کنیم که کاربران را به فروشندگان ما متصل میکند و تجربه خرید کلی آنها را افزایش میدهد.»
تبلیغات با آگاهی از موجودی
یکی از ویژگیهای ارتقاء هیجانانگیز شامل ارائه آگهیهای آگاه از موجودی است که تضمین میکند صفحات بدون موجودی شما با تبلیغات جستجو ارائه نمیشوند.
این کار به صورت خودکار و بدون نیاز به کار اضافی از طرف تبلیغ کننده انجام می شود.
دارایی های خودکار برای مطابقت با هدف مشتری
Performance Max همچنین کل آگهی جستجوی شما را سفارشی میکند تا با استفاده از داراییهای ایجاد شده بهطور خودکار با هدف مصرفکننده مطابقت داشته باشد.
این دارایی های خودکار به زودی در جدول گزارش دارایی ظاهر می شوند و به کاربران کنترل بیشتری می دهند.
لئوناردو مارتینز، سرپرست بازاریابی، سانتاندر، دریافت که ایجاد دارایی مبتنی بر هوش مصنوعی میتواند رشد چشمگیری ایجاد کند.
«ما کمپینهای نمایش خود را به حداکثر عملکرد ارتقا دادیم و به رشد بیسابقهای دست یافتیم، با ۴۷ درصد افزایش در تبدیلها و در عین حال حفظ CPA سالم. این به دلیل توانایی Performance Max برای دستیابی به مخاطبان گستردهتر با تبلیغات مرتبطتر و همچنین استفاده از هوش مصنوعی Google برای بهینهسازی کمپینهای ما در زمان واقعی در بین کانالها بود.
استراتژی های مخاطب آسان تر
Performance Max همچنین اجرای استراتژی های مخاطب را از طریق اهدافی که مستقیماً در کمپین ادغام می شوند، مانند جذب مشتری جدید، ساده می کند.
گوگل قصد دارد در اواخر سال جاری اهداف تعامل مجدد را در Performance Max اضافه کند تا به حفظ مشتریان فعلی کمک کند.
بهجای مدیریت دستی فهرستها و موارد استثنای کاربران، Google بهطور خودکار مشتریان جدید و موجود را تشخیص میدهد.
افزایش نتایج جستجو و نمایش با حداکثر عملکرد
اگرچه داوطلبانه است، اما برای شروع با حداکثر عملکرد برای کمپینهای DSA و GDA، فرآیند ارتقای خود به شدت توصیه میشود.
در حالی که کمپینهای DSA و GDA کاملاً در دسترس تبلیغکنندگان باقی میمانند، کسانی که ارتقاء میدهند میتوانند نتایج بهتری را با Performance Max ببینند.
تبلیغکنندگانی که ارتقا را انتخاب میکنند، میتوانند از بهترین شیوههای ارائهشده توسط Google برای اطمینان از راهاندازی کمپینهای جدید Performance Max برای موفقیت استفاده کنند.
یکپارچهسازی فناوری هوش مصنوعی بدون کلمه کلیدی، داراییهای مبتنی بر هوش مصنوعی و ابزارهای ارتقای خود به تبلیغکنندگان اجازه میدهد تا تبدیلها و ارزش تبدیل را در کمپینهای تبلیغاتی افزایش دهند. بنابراین ROAS بهتری را تضمین می کند.
تصویر ویژه: BigTunaOnline/Shutterstock