Google برای کسب و کار من چقدر هزینه دارد؟ (جزئیات قیمت)


در این مقاله متوجه خواهید شد که Google My Business چقدر هزینه دارد.

همچنین فهرست قیمت‌گذاری «Google برای کسب‌وکار من» را دریافت می‌کنید که میانگین هزینه‌هایی را که می‌توانید به یک شرکت بازاریابی دیجیتال برای مدیریت فهرست نمایه GMB خود به صورت ماهانه پرداخت کنید تا مشتریان محلی بیشتری را به ویترین فروشگاه خود جذب کنید، نشان می‌دهد.

نمایه «Google برای کسب‌وکار من» یک سرویس مؤثر برای هر کسب‌وکار یا سازمانی است که از آن برای مدیریت حضور آنلاین خود در سراسر Google برای اهداف SEO محلی استفاده می‌کند. و این راهنما به سوالات اصلی در مورد هزینه استفاده از Google My Business برای شرکت شما پاسخ خواهد داد.

Google برای کسب و کار من چقدر هزینه دارد؟

Google برای کسب و کار من چقدر هزینه دارد؟

Google My Business هیچ هزینه ای ندارد. ایجاد نمایه کسب‌وکار من در Google و مدیریت فهرست کسب‌وکارتان برای جستجوی Google و Maps برای دسترسی به مشتریان بیشتر به صورت آنلاین رایگان است.

هزینه یک لیست گوگل چقدر است؟

هیچ هزینه ای برای فهرست Google برای نمایه کسب و کار من شما دریافت نمی شود. با این حال، برای دریافت نشان تضمینی Google برای لیست خود باید 50 دلار در ماه بپردازید و هزینه لیست های تبلیغات محلی به طور متوسط ​​بین 1 تا 2 دلار به ازای هر کلیک در شبکه جستجوی Google است.

می‌توانید نمایه «Google برای کسب‌وکار من» خود را در google.com/business/ تنظیم کنید.

نشان گارانتی Google فقط برای مشاغلی در دسترس است که فرآیند غربالگری و راستی‌آزمایی را از طریق تبلیغات خدمات محلی یا شرکای آن انجام می‌دهند. همانطور که در ضمانت نامه ذکر شده است، «مشتریانی (که از طریق تبلیغات خدمات محلی به کسب و کار شما آمده اند) [who] از کیفیت کار خود راضی نیستید، Google ممکن است، به صلاحدید مطلق و انحصاری خود، تا سقف مبلغ پرداختی برای خدمات اولیه، مشروط به یک محدودیت مادام العمر، به مشتری بازپرداخت کند. “

علاوه بر این، می‌توانید کمپین هوشمند Google را راه‌اندازی کنید تا تبلیغات SEO محلی برای کسب‌وکارتان را بر اساس پرداخت به ازای کلیک (PPC) اجرا کند و سپس دستورالعمل‌های اینجا را دنبال کنید تا نمایه کسب‌وکار من را به کمپین هوشمند خود پیوند دهید. همانطور که در آن راهنما ذکر شد، «وقتی نمایه کسب‌وکار و کمپین‌های هوشمند را پیوند می‌دهید، تبلیغات شما آدرس کسب‌وکارتان را نشان می‌دهد و به نمایه کسب‌وکارتان یا مسیرهای رانندگی Maps به کسب‌وکارتان پیوند می‌خورد».

فهرست قیمت‌گذاری «Google برای کسب‌وکار من».

قیمت گذاری برای کسب و کار من در گوگل

قیمت «Google برای کسب‌وکار من» برای بهینه‌سازی، نظارت و به‌روزرسانی فهرست‌بندی «نمایه کسب‌وکار» به‌طور میانگین 199 دلار در ماه است. همچنین برای هر پست نمایه «Google برای کسب‌وکار من» هزینه اضافی 50 دلاری دریافت می‌شود تا مشتریانتان را در مورد شرکتتان به‌روز نگه دارید.

جدول زیر نمای کلی سرویس‌های رایج، تعداد دفعات آن‌ها و قیمت‌گذاری برای مدیریت جنبه‌های مختلف فهرست نمایه کسب‌وکار من در Google را نشان می‌دهد.

برگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنیدبرگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنید
سرویس کسب و کار من در گوگل فرکانس قیمت گذاری
بهینه سازی کامل نمایه کسب و کار ماهانه 199 دلار
تنظیم یک بار نمایه یک بار 500 دلار
توسعه استراتژی پست GMB یک بار 250 دلار
پست‌های تکراری نمایه کسب‌وکار هفتگی 50 دلار
پاسخ های پرسش و پاسخ هفتگی 50 دلار
نظارت و گزارش تجزیه و تحلیل ماهانه 100 دلار

همانطور که می بینید، قیمت مدیریت نمایه کسب و کار من در Google می تواند بسته به سطح خدمات مورد نیاز شما متفاوت باشد. بسته قیمت گذاری ماهانه بهینه سازی و مدیریت کامل را ارائه می دهد. با این حال، شما معمولا در یک قرارداد سالانه قفل شده اید. خوشبختانه، خدمات منحصر به فرد GMB Profile نیز وجود دارد، بنابراین می‌توانید فقط برای آنچه برای راه‌اندازی یا مدیریت جنبه‌های خاصی از نمایه کسب‌وکار خود به صورت هفتگی یا ماهانه نیاز دارید، پرداخت کنید.

اگر می‌خواهید نحوه بهینه‌سازی نمایه «Google برای کسب‌وکار من» خود را بیاموزید تا نیازی به پرداخت هزینه‌ای برای این نوع خدمات نداشته باشید، مقاله من در مورد نحوه افزودن کلمات کلیدی به «Google برای کسب‌وکار من» را بررسی کنید تا به رتبه‌بندی آن در رتبه‌بندی بالاتر کمک کند. صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) تا مشتریان بیشتری شرکت شما را پیدا کنند.

آیا راه اندازی «Google برای کسب و کار من» رایگان است؟

راه اندازی نمایه کسب و کار من در Google برای شرکت شما رایگان است. راه‌اندازی یک فهرست رایگان به شما امکان می‌دهد جزئیات و عکس‌های سازمان خود را در «Google برای کسب‌وکار من» ارائه کنید، از جمله مکان، ساعت کاری، خدمات، محصولات، اطلاعات تماس، پیوند وب‌سایت، جزئیات رویداد آینده و موارد دیگر.

نمایه رایگان کسب و کار من در Google شامل:

  • نام کسب و کار
  • لینک وب سایت
  • شماره تلفن
  • آدرس (در صورت وجود)
  • ساعات عملکرد
  • برچسب (توضیحات شرکت)
  • دسته بندی ها
  • بررسی ها
  • عکس ها

در اینجا می‌توانید درباره مزایای «Google برای کسب‌وکار من» بیشتر بدانید. در آن پست، دلایل مهمی را پیدا خواهید کرد که چرا یک نمایه GMB برای هر کسب و کاری که می‌خواهد از بازاریابی دیجیتال برای جذب مشتریان بیشتر استفاده کند، مهم است.

آیا «Google برای کسب‌وکار من» از بین می‌رود؟

در ۴ نوامبر ۲۰۲۱، گوگل اعلام کرد که «Google برای کسب‌وکار من» از بین می‌رود و «نمایه کسب‌وکار Google» جایگزین آن می‌شود. سپس در 4 آوریل 2022، گوگل اعلام کرد که برنامه «Google برای کسب‌وکار من» از بین می‌رود و کسب‌وکارها باید نمایه‌های خود را از طریق Google Maps و برنامه‌های جستجو مدیریت کنند.

می‌توانید جزئیات کامل این انتقال را در اطلاعیه Google درباره معرفی به‌روزرسانی‌های جدید در نمایه کسب‌وکار Google بخوانید.

خلاصه هزینه Google برای کسب و کار من

امیدوارم از این راهنما در پاسخ به این سوال در مورد هزینه Google My Business لذت برده باشید.

همانطور که متوجه شدید، لیست نمایه GMB هیچ هزینه ای ندارد و رایگان است که کسب و کار خود را در جستجوی Google و Maps فهرست کنید. با این حال، برخی از شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ وجود دارند که به شما در تنظیم و مدیریت فهرست خود با پرداخت هزینه کمک می‌کنند، که نمودار قیمت‌گذاری «Google برای کسب‌وکار من» در این صفحه ارائه شده است. بنابراین فقط گزینه ای را انتخاب کنید که برای نیازها و بودجه شما بهترین است: مدیریت رایگان به تنهایی یا با یک سرویس پولی.





منبع