Google بهترین روش‌های بررسی محصول را روشن می‌کند


گوگل اسناد مربوط به نحوه نوشتن نظرات محصول را به‌روزرسانی کرد تا نمونه‌هایی از انواع بررسی‌کنندگان محصول را اضافه کند و تمرکز مستندات را با عبارت دقیق‌تر بیشتر کند.

به طور کلی سه حذف از سند اصلی (از 21 خط) وجود دارد.

همچنین هفت ضمیمه به سند وجود داشت که در مجموع 24 خط حاصل شد.

بررسی محصول بهترین روش ها برای نوشتن

مستندات Google Search Central در مورد نحوه نوشتن نظرات محصول به منظور ارائه راهنمایی به ناشران و بازرگانان بررسی محصول در مورد آنچه که بررسی محصول با کیفیت بالا را تشکیل می دهد ارائه می کند.

هدف این مستندات فهرست کردن بهترین شیوه های خاص برای بررسی محصول است تا آن صفحات شانس بیشتری برای دیده شدن توسط مصرف کنندگان در جستجوی Google داشته باشند.

نمونه هایی از بررسی کنندگان محصول

تغییری که در اسناد ایجاد شده است روشن‌تر می‌کند که بهترین شیوه‌ها برای چه نوع ناشری در نظر گرفته شده است.

گوگل سه نمونه را فهرست می کند

اسناد سه نمونه از انواع ناشران بررسی محصول را فهرست می کند.

اضافه شده به صفحه نمی گوید که این محدودیتی است که بهترین شیوه ها به چه کسانی محدود می شود.

این فقط سه نمونه از ناشران بررسی محصول است.

این سه نمونه است:

“یکی از کارکنان متخصص یک تاجر که خریداران را بین محصولات رقیب راهنمایی می کند.

وبلاگ نویسی که نظرات مستقلی در مورد محصولات ارائه می دهد.

یکی از اعضای تحریریه یک سایت خبری یا انتشاراتی دیگر.»

این اسناد همچنان دارای بخشی است که تأیید می کند صفحات بررسی محصول می توانند حاوی پیوندهای وابسته باشند.

صفحات بررسی محصول

دومین تغییر در بهترین شیوه‌های بررسی محصول این است که واضح‌تر شود که این بهترین شیوه‌ها به صفحات بررسی محصول و نه فقط بررسی محصول اشاره دارد.

این یک تمایز به ظاهر جزئی است که در واقع وضوح بیشتری به ارمغان می آورد.

فهرست تغییرات ایجاد شده در بهترین شیوه های بررسی محصول

1. کلمه “نظرات” را حذف کرد و “صفحات بررسی محصول” را اضافه کرد

قبل از:

“انتشار نظرات محصول با کیفیت بالا در سایت تجارت الکترونیک یا بررسی محصول شما…”

بعد از:

“انتشار صفحات بررسی محصول با کیفیت بالا در سایت تجارت الکترونیک یا بررسی محصول شما…”

2. 20 کلمه حذف شد. همه چیز بعد از کلمات “مثلا” حذف شد.

قبل از:

برای مثال، بررسی‌ها می‌توانند خریداران را بین محصولات رقیب راهنمایی کنند و به خریداران کمک کنند تا بهترین مدل یا مدل را برای نیازها و بودجه خود انتخاب کنند.»

بعد از:

برای مثال، می توانید یک صفحه بررسی محصول را به صورت زیر ایجاد کنید:

یکی از کارکنان متخصص یک تاجر که خریداران را بین محصولات رقیب راهنمایی می کند.
وبلاگ نویسی که نظرات مستقلی در مورد محصولات ارائه می دهد.
یکی از اعضای تحریریه یک سایت خبری یا انتشاراتی دیگر.»

3. کلمه “بازبینی” حذف شد و به “صفحات بررسی” به روز شد.

قبل از:

«برای کمک به خریداران برای کشف نظرات محصول شما در «جستجوی Google» و سایر سطوح Google، این بهترین شیوه‌ها را دنبال کنید:

بعد از:

«برای کمک به خریداران برای کشف صفحات بررسی محصول شما در جستجوی Google و سایر سطوح Google، بهترین روش‌ها را دنبال کنید:

واضح تر است که بهترین شیوه ها برای چه کسانی هستند

به‌روزرسانی بهترین شیوه‌های بررسی محصول، روشن می‌کند که این اسناد برای صفحات بررسی محصول است، که بررسی‌های محصول تولید شده توسط کاربر را حذف نمی‌کند.

این موضوع با مثال هایی از افرادی که بررسی های محصول را می نویسند روشن می شود: کارکنان بازرگان، یک وبلاگ نویس یا نویسنده در یک خبر یا شکل دیگری از نهادهای انتشاراتی.

بنابراین، اگرچه ممکن است تغییری نسبتاً جزئی به نظر برسد، اما در واقع روشن می‌کند که مستندات بهترین شیوه‌ها برای چه کسی در نظر گرفته شده است.


استناد

مقایسه بین نسخه اصلی و اسناد به روز شده:

صفحه وب اصلی در Archive.org Wayback Machine

صفحه وب به روز شده و فعلی

تصویر برجسته توسط Shutterstock/Just Dance





منبع