Google دریافت محصولات در برگه خرید را آسان‌تر می‌کند


گوگل برای فروشگاه‌های تجارت الکترونیک آسان‌تر می‌کند تا محصولات خود را در برگه خرید در نتایج جستجو به نمایش بگذارند.

به‌روزرسانی Google Search Console فهرست کردن محصولات را در برگه خرید بدون ارسال فید محصول یا تأیید مجدد وب‌سایت شما ممکن می‌سازد.

اکنون، می توانید با استفاده از کنسول جستجو، محصولات فهرست شده را با چند کلیک دریافت کنید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

فهرست کردن محصولات در برگه خرید از طریق کنسول جستجوی گوگل

گوگل در حال ارائه یک ویژگی جدید در کنسول جستجو برای وب سایت هایی است که از داده های ساخت یافته محصول استفاده می کنند.

یک مورد ناوبری جدید در کنسول جستجو با عنوان لیست های برگه خرید شما را به ویژگی می برد که در آن می توانید حساب Merchant Center را متصل کنید.

Google دریافت محصولات در برگه خرید را آسان‌تر می‌کندعکس صفحه از: https://developers.google.com/search/blog/2022/11/shopping-tab-with-search-console/، نوامبر 2022.

اگر حساب Merchant Center ندارید، از شما خواسته می‌شود با استفاده از یک فرآیند ثبت‌نام ساده، حسابی ایجاد کنید.

با استفاده از فرآیند ثبت‌نام ساده، می‌توانید چندین مرحله را دور بزنید، مانند تأیید مالکیت سایت خود و ارسال فید محصول.

پس از اتصال حساب Merchant Center خود به کنسول جستجو، تنها کاری که باید انجام دهید این است که داده های ساختاریافته خود را به روز نگه دارید تا محصولات به سرعت فهرست شوند.

راهنمای به روز شده در مورد داده های ساختاری محصول

در مورد داده‌های ساختاری محصول، ارزش آن را دارد که راهنمای به‌روزرسانی‌شده‌ای که گوگل در ژوئیه گذشته منتشر کرد، دوباره مرور کنیم.

اگر انواع مختلفی از یک محصول را می فروشید و هر کدام یک صفحه وب اختصاصی دارند، توصیه می شود از داده های ساختاری منحصر به فرد برای همه موارد استفاده کنید.

پیش از این، گوگل مشخص نکرده بود که آیا انواع محصولات از داشتن داده های ساختاری منحصر به فرد سود می برند یا خیر. اکنون می دانیم که حداقل در مورد داده های ساختاریافته یک مزیت وجود دارد.


منبع: گوگل

تصویر ویژه: Casimiro PT/Shutterstock





منبع