Google Ads ابزاری را برای ارتقا به حداکثر عملکرد راه اندازی می کند


Google Ads شروع به راه‌اندازی ابزاری کرده است که به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا خود خرید هوشمند واجد شرایط و کمپین‌های محلی را به حداکثر عملکرد ارتقا دهند.

در اوایل سال جاری، گوگل اعلام کرد که کمپین های خرید هوشمند و محلی را غروب می کند، زیرا Performance Max همان ویژگی های اساسی را ارائه می دهد.

Google به طور خودکار کمپین ها را در اواخر سپتامبر به حداکثر عملکرد ارتقا می دهد. با این حال، تبلیغ‌کنندگان تشویق می‌شوند که کمپین‌های خود را زودتر از موعد ارتقا دهند.

در اینجا آنچه شما باید در مورد ابزار ارتقای خود بدانید، از جمله نحوه استفاده از آن و زمانی که در دسترس خواهد بود، آورده شده است.

با استفاده از ابزار ارتقای خود گوگل ادز

می‌توانید از صفحه توصیه‌ها یا کمپین‌ها یا با کلیک کردن روی پیوند موجود در اعلان، به ابزار ارتقای خود Google برای کمپین‌های خرید محلی و هوشمند دسترسی داشته باشید.

ارتقا یک فرآیند ساده با یک کلیک است. یک مثال در زیر نشان داده شده است:

Google Ads ابزاری را برای ارتقا به حداکثر عملکرد راه اندازی می کنداعتبار تصویر: اسکرین شات از https://blog.google/products/ads-commerce/upgrade-to-performance-max/، آگوست 2022.

عملکرد کمپین تاریخی از کمپین های محلی قبلی شما به کمپین های حداکثر عملکرد جدید شما منتقل می شود. تنظیمات کمپین مانند اهداف تبدیل، بودجه، دارایی‌های خلاقانه و استراتژی پیشنهاد نیز منتقل خواهند شد.

پس از ارتقا، کمپین‌های محلی روی «حذف» تنظیم می‌شوند، به این معنی که نمی‌توان آن‌ها را ویرایش یا دوباره فعال کرد.

دسترسی

گوگل می‌گوید که ابزار ارتقای خود به‌صورت مرحله‌ای در ماه آگوست و اوایل سپتامبر عرضه خواهد شد.

اگر از ابزار ارتقای خود استفاده نکنید، Google به‌طور خودکار کمپین‌های خرید هوشمند و محلی شما را در اواخر سپتامبر ارتقا می‌دهد.

گوگل در سال 2023 دور دوم ارتقاء خودکار را برای کمپین هایی که در ماه سپتامبر ارتقاء نیافته اند انجام خواهد داد. این برای به حداقل رساندن اختلال در طول فصل تعطیلات است.

می‌توانید قبل از ارتقای خودکار کمپین‌هایتان، از Google اعلان دریافت کنید.


منبع: گوگل
تصویر ویژه: Tada Images/Shutterstock





منبع