Google Ads مقادیر تبدیل سفارشی را برای بازدید از فروشگاه فعال می کند
انتشار: شهریور 11، 1401
بروزرسانی: 16 آذر 1404

Google Ads مقادیر تبدیل سفارشی را برای بازدید از فروشگاه فعال می کند


کسب وکارهایی که از Google Ads برای افزایش بازدید در فروشگاه استفاده می کنند، اکنون کنترل بیشتری بر قیمت گذاری هوشمند با قابلیت تنظیم قوانین ارزش تبدیل سفارشی دارند.

قوانین ارزش تبدیل به کسب و کارها این امکان را می دهد که نشان دهند یک هدف تبدیل چقدر ارزش دارد.

مناقصه هوشمند هزینه ها را حول ارزش های تعیین شده توسط کسب وکار بهینه می کند.

اگر می خواهید برای تبلیغات طراحی شده برای رساندن فروش در فروشگاه به یک مکان فیزیکی پیشنهاد بیشتری بدهید، اکنون می توانید این کار را انجام دهید.

قبل از این به روزرسانی، Google Ads قوانین ارزش تبدیل را به طور یکسان برای همه اقدامات تبدیل اعمال می کرد.

علاوه بر تنظیم مقادیر تبدیل خاص برای بازدید و فروش فروشگاه، می توانید مقادیر را در سطح کمپین انتخاب کنید.

اگر چندین کمپین برای تبلیغ بازدید از فروشگاه اجرا می کنید، می توانید مقدار بالاتری را به یکی نسبت به دیگری اختصاص دهید.

گوگل مثال زیر را در یک پست وبلاگ ارائه می دهد:

به عنوان مثال، می توانید مقادیر پیش فرض بازدید از فروشگاه یا فروش فروشگاه را در سطح کمپین تنظیم کنید: می توانید ارزش بازدید از فروشگاه خود را برای کمپین هایی که اقلام بلیط بزرگ را تبلیغ می کنند، 100 دلار و برای کمپین هایی که محصولات با قیمت پایین تر یا با حاشیه پایین را تبلیغ می کنند، 10 دلار تعیین کنید.»

Google Ads مقادیر تبدیل سفارشی را برای بازدید از فروشگاه فعال می کنداعتبار تصویر: نماگرفت از https://support.google.com/google-ads/answer/12487857/، سپتامبر 2022

گوگل خاطرنشان می کند که این ویژگی را به موقع برای فصل تعطیلات که کسب و کارها با نوسانات فروش در فروشگاه مواجه می شوند، عرضه می کند.

این زمان ایده آلی برای استفاده از توانایی تنظیم قوانین ارزش تبدیل برای فروش آفلاین در مقابل فروش آنلاین است.

علاوه بر این، می توانید قوانینی را برای بازدید از فروشگاه یا فروش بر اساس شرایط تعیین کنید موقعیت جغرافیایی، مخاطبان، یا دستگاه ها.

گوگل مثال دیگری ارائه می دهد:

اگر بازدید از فروشگاه از طرف مخاطبان برنامه وفاداری خود را ارزشمندتر می دانید، می توانید یک قانون ارزش مخاطب ایجاد کنید که می گوید: «اگر کاربر در بین مخاطبان برنامه وفاداری است، ارزش بازدید از فروشگاه را در 2 ضرب کنید.»

توانایی تنظیم مقادیر بر اساس مکان یا دستگاه به این معنی است که می توانید ارزش بازدید از فروشگاه را برای مشتریان نیویورک در مقایسه با مشتریان در مناطق دیگر افزایش دهید.

می توانید با ورود به حساب Google Ads خود و پیمایش به آن، قوانین ارزش تبدیل را تنظیم کنید اندازه گیری > تبدیل ها > قوانین ارزشی.

سپس، کلیک کنید ایجاد قانون ارزش تبدیل و اطلاعات مورد نیاز را پر کنید.


منبع: راهنمای تبلیغات گوگل
تصویر ویژه: Rido/Shutterstock



منبع