Google Ads 3 ستون گزارش جدید منتشر می کند


Google Ads در حال ارائه سه ستون جدید برای گزارش‌ها است که درک چگونگی تأثیر تبدیل‌ها بر عملکرد کمپین را آسان‌تر می‌کند.

سه ستون جدید شامل موارد زیر است:

  • نتایج
  • ارزش نتایج
  • اهداف تبدیل

قبل از این به‌روزرسانی، باید بخش‌های سفارشی را اعمال می‌کردید تا هر اقدام تبدیل و دسته‌هایی را که در آن قرار می‌گیرند را ببینید. اکنون داده ها به راحتی در دسترس هستند.

در اینجا اطلاعات بیشتری درباره ستون‌های جدید در گزارش‌های Google Ads آورده شده است.

ستون نتایج

Google Ads 3 ستون گزارش جدید منتشر می کندعکس صفحه از: support.google.com/google-ads/answer/12849470، اکتبر 2022.

ستون نتایج، تعداد تبدیل‌های دریافتی را برای هر یک از اهداف استاندارد در حساب شما در میان اقدامات تبدیل اولیه شما نشان می‌دهد.

این ستون همچنین به شما نشان می دهد که یک کمپین چه تأثیری بر اهدافی دارد که برای رسیدن به آنها بهینه سازی نمی شود. مثال بالا نشان می‌دهد که کمپین چگونه تماس‌های تلفنی ایجاد می‌کند، حتی اگر برای آن نوع تبدیل بهینه نشده باشد.

ارزش نتایج

Google Ads 3 ستون گزارش جدید منتشر می کندعکس صفحه از: support.google.com/google-ads/answer/12849470، اکتبر 2022.

ستون ارزش نتایج، مقادیر تبدیل محاسبه‌شده‌ای را نشان می‌دهد که در اقدامات تبدیل اولیه خود برای هر یک از اهداف استاندارد حسابتان دریافت کرده‌اید.

مثال بالا نشان می دهد که مقایسه و مقایسه کل تبدیل ها در برابر کل ارزش تولید شده چقدر آسان است.

ستون اهداف تبدیل

Google Ads 3 ستون گزارش جدید منتشر می کندعکس صفحه از: support.google.com/google-ads/answer/12849470، اکتبر 2022.

ستون اهداف تبدیل، اهداف فهرست شده در تنظیمات سطح کمپین را که عملکرد را افزایش می دهند، به شما نشان می دهد.

اگر می‌خواهید کمپین‌های بهینه‌سازی شده برای ارسال فرم سرنخ را تجزیه و تحلیل کنید، به راحتی می‌توانید ببینید که باید به کدام یک نگاه کنید.

دسترسی

سه ستون جدید در Google Ads در صفحه کمپین ها برای جداول و نمودارها و در صفحات گزارش سفارشی مانند ویرایشگر گزارش یا داشبوردهای سفارشی در دسترس هستند. همچنین می‌توانید در سطح حساب مدیر به این داده‌ها دسترسی داشته باشید.


منبع: گوگل

تصویر ویژه: Tada Images/Shutterstock





منبع