Google Ads 5 الگوی تبلیغات ویدیویی جدید را ارائه می کند


برای کمک به کسب و کار در افزایش فروش و افزایش آگاهی در مورد نام تجاری خود در طول تعطیلات، Google Ads در حال ارائه الگوهای تبلیغات ویدیویی جدید با موضوع فصلی است.

قالب ها دارای تصاویر و صدا هستند که در تعطیلات و لحظات زیر طراحی شده اند:

  • دیوالی
  • هانوکا
  • کریسمس
  • جمعه سیاه (الگوهای افقی + عمودی)

تبلیغ‌کنندگان می‌توانند الگوها را با تصاویر، آرم‌ها، رنگ‌های برند و متن سفارشی کنند.

همه قالب‌ها، به‌جز جمعه سیاه، حداکثر دو تصویر، یک لوگو و شش قسمت متن را مجاز می‌کنند.

هر دو نسخه از الگوی جمعه سیاه حداکثر پنج تصویر، یک لوگو و شش قسمت متن را مجاز می‌کنند.

دارایی‌های خلاقانه را در اختیار Google قرار دهید تا آن‌ها را در یک ویدیو به هم بپیوندد.

ویدئوهایی که با الگوهای تبلیغاتی گوگل ایجاد می‌شوند را می‌توان با هر کمپینی که با ویدیوها سازگار است، مانند کمپین‌های Performance Max، کمپین‌های اکشن ویدیویی و کمپین‌های برنامه استفاده کرد.

در اینجا نگاهی دقیق تر به هر یک از قالب های جدید آورده شده است.

قالب تبلیغ ویدیویی هانوکا

این الگوی تبلیغاتی ویدیویی باز کردن کاغذ کادو را با تصاویر صوتی و تصویری با مضمون هانوکا شبیه‌سازی می‌کند.

نمونه زیر را ببینید:

قالب تبلیغ ویدیویی دیوالی

این الگوی تبلیغاتی ویدیویی باز کردن کاغذ کادو را با تصاویر صوتی و تصویری با مضمون دیوالی شبیه‌سازی می‌کند.

نمونه زیر را ببینید:

قالب تبلیغات ویدیویی کریسمس

این الگو همچنین بر روی هدیه باز کردن، با مضمون صوتی و تصویری کریسمس متمرکز است.

نمونه زیر را ببینید:

الگوهای تبلیغات ویدیویی جمعه سیاه (افقی + عمودی)

این الگو نسبت به سایر قالب های فصلی کمی عمومی تر است. به جای دادن دادن، بر خرید تمرکز می کند و مناطق تصویر بیشتری دارد.

نمونه هایی از نسخه های افقی و عمودی قالب تبلیغات جمعه سیاه را در زیر مشاهده کنید:

دسترسی

الگوهای تبلیغات ویدیویی فصلی جدید اکنون برای همه تبلیغ‌کنندگان در دسترس است.

گوگل در نظر دارد در ماه‌های آینده الگوهای بیشتری را برای لحظات فصلی اضافه کند.


منبع: گوگل

تصویر ویژه: imcsike/Shutterstock





منبع