Google Ads Insights Diagnostic را ارائه می کند


Google Ads مجموعه داده جدیدی را در صفحه Insights ارائه می کند که هر مشکلی را که در طول بررسی های تشخیصی پیدا می شود برجسته می کند.

بینش‌های تشخیصی به شما کمک می‌کنند مشکلاتی را شناسایی کنید که مانع از نمایش کمپین‌ها می‌شوند، باعث کاهش تعامل می‌شوند، اندازه‌گیری تبدیل‌ها را دشوار می‌کنند و موارد دیگر.

این داده‌ها را می‌توانید در صفحه Insights و Overview برای کمپین‌های Performance Max پیدا کنید، که به شما امکان می‌دهد به محض شناسایی مشکلات را عیب‌یابی کنید.

Google Ads یک تفکیک دقیق از بینش های زیر ارائه می دهد:

  • وضعیت حساب
  • وضعیت صورتحساب
  • بررسی سیاست
  • ردیابی تبدیل
  • بودجه کمپین
  • هدف استراتژی پیشنهادی
  • وضعیت کمپین
  • قدرت تبلیغ

توصیه‌های سفارشی، حدس و گمان را از رفع مشکلاتی که Google می‌یابد حذف می‌کند، بنابراین می‌توانید کمپین خود را در کمترین زمان به عملکرد بهینه بازگردانید.

اطلاعات بینش تشخیصی در Google Ads در ماه مه با اعلامیه ای که به زودی منتشر می شوند، پیش نمایش داده شد. دو ماه بعد، پرتاب در حال حاضر در حال انجام است.

اطلاعات تشخیصی Google Ads

اطلاعات آماری فقط زمانی نشان داده می شود که یک کمپین ترافیک یا تبدیل دریافت نکرده باشد.

اگر کمپین شما در حال اجرا است و مردم تبلیغات را می بینند و روی آنها کلیک می کنند، هیچ مشکل تشخیصی برای گزارش وجود نخواهد داشت.

به خاطر داشته باشید که گوگل هنوز به همه اجازه دسترسی به صفحه Insights را نداده است، زیرا در حال حاضر در نسخه بتا است.

Google به تدریج هر نوع بینش را برای افرادی که به طور تصادفی انتخاب شده اند ارائه می کند، به این معنی که ممکن است صفحه Insights با داده های محدود داشته باشید.

در حال حاضر، اطلاعات بینش تشخیصی برای کمپین‌های Performance Max در دسترس است. مجموعه داده جدید در چند ماه آینده به انواع دیگر کمپین گسترش خواهد یافت.


منبع: راهنمای تبلیغات گوگل

تصویر ویژه: PixieMe/Shutterstock





منبع