Google Surveys در حال خاموش شدن است. در اینجا 6 جایگزین وجود دارد


گوگل اعلام کرد که محصول تحقیقات بازار Google Surveys را تعطیل می کند. این سرویس پس از 1 نوامبر در دسترس نخواهد بود و کاربران یک ماه دیگر فرصت خواهند داشت تا داده های تاریخی را دانلود کنند.

گوگل در این هفته شروع به اطلاع رسانی به کاربران در مورد تعطیلی قریب الوقوع Surveys کرد و ایمیل هایی مانند شکل زیر ارسال کرد:

پیوندی در ایمیل به صفحه راهنمای Google با پرسش و پاسخ کامل در غروب Surveys منتهی می‌شود.

در پاسخ به این سوال که چرا سرویز غروب می کند؟ گوگل به برنامه هایی برای بسته بندی مجدد این سرویس و ارائه آن به مشتریان از طریق Google Ads اشاره می کند.

در صفحه راهنما، گوگل بیان می کند (تاکید از من است):

“در حالی که ما به ماموریت خود برای فعال کردن مشاغل در هر اندازه برای انجام تحقیقات بازار سفارشی با ابزاری آسان و مقرون به صرفه اعتقاد داریم، ما معتقد نیستیم که محصول موجود بهترین راه برای انجام این کار در آینده باشد. تیم نظرسنجی کار خواهد کرد تا راه‌های جدیدی برای ارائه مقیاس و بینش شبکه تحقیقاتی خود از طریق محصولات Google Ads به مشتریان بیابید برای آگهی‌دهنده، مشتری و تحقیقات بازار».

از آنجایی که گوگل هیچ برنامه ای فوری برای ارائه جایگزین ندارد، در پایان این مقاله، شش گزینه جایگزین برای Google Surveys را فهرست کرده ایم که می توانید به آنها توجه کنید.

قبل از اینکه به آن بپردازیم، اجازه دهید به طور خلاصه سایر اطلاعات ضروری در مورد تعطیلی Surveys را مرور کنیم.

Google Surveys خاموش می شود – آنچه شما باید بدانید

آخرین روز دسترسی به Google Surveys اول نوامبر است.

آخرین فرصت شما برای دانلود داده‌های تاریخی ۱ دسامبر است.

اگر نظرسنجی اخیری دارید که تا 1 نوامبر تکمیل نشده یا تکمیل نخواهد شد، می توانید درخواست بازپرداخت کنید.

Google Opinion Rewards برای ناشران دیگر نظرسنجی‌های جدید را از اول دسامبر در وب‌سایت‌ها ارائه نمی‌کند. با این حال، برنامه Google Opinion Rewards از بین نمی‌رود.

خاموش شدن Google Surveys تأثیری بر Google Forms که یک سرویس جداگانه است، ندارد.

6 جایگزین برای نظرسنجی های گوگل

اگر Google Surveys جزء ارزشمندی از کسب و کار شما بود، احتمالاً به جایگزینی نیاز دارید.

در اینجا شش محصول مشابه وجود دارد که می توانید برای تصمیم گیری در مورد نیازهای کسب و کار شما به آنها نگاه کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که اینها به ترتیب رتبه بندی نشده اند و ما هیچ یک از محصولات لیست شده در زیر را توصیه نمی کنیم. اینها پیشنهاداتی برای استفاده به عنوان نقطه شروع برای تحقیقات اضافی هستند.

  1. Formsort: یک ردیف رایگان با عملکرد پایه و یک ردیف پولی با ویژگی های برتر ارائه می دهد.
  2. شمارش: ادعا می کند که 99٪ از ویژگی ها را به صورت رایگان ارائه می دهد، اگرچه بسیاری از گزینه های سفارشی سازی اضافی با اشتراک ماهانه در دسترس هستند.
  3. فرم های کلمه: یک ردیف رایگان محدود و دو سطح اشتراک پولی ارائه می دهد.
  4. نوع فرم: یک سطح رایگان اولیه و چندین سطح اشتراک پولی را برای نیازهای مختلف کسب و کار ارائه می دهد.
  5. 123 فرم ساز: یک سطح رایگان اولیه و چندین سطح اشتراک پولی را ارائه می دهد.
  6. Appinio: یک راه حل برتر برای بررسی گروه های هدف بسیار خاص. هیچ ردیف رایگان برای این وجود ندارد.

منبع: گوگل
تصویر ویژه: dennizn/Shutterstock





منبع