بروزرسانی: 16 آذر 1404
SEO برای تجارت الکترونیک و آینده خرید گوگل [Podcast]
گاهی اوقات هنگام انجام مهاجرت یا سایر پروژه های توسعه، به خصوص در بخش تجارت الکترونیک، سئو و سایر ادغام بازاریابی را می توان نادیده گرفت.
از نظر کلی، شما نمی توانید یکی را بدون دیگری انجام دهید. بنابراین موتور جستجو و قطعات تبدیل به همان اندازه قطعات فناوری مهم هستند.
ایتان گیفین، بنیانگذار و مدیر عامل Groove Commerce مستقر در بالتیمور، در SEJ Show به من پیوست تا در مورد سئو کلی برای تجارت الکترونیک و DTCها، مرکز تجاری Google / خرید، اهمیت CRO و Upsells برای SEO (و کانال های دیگر) بحث کند. راه هایی برای آماده شدن برای فصل خرید تعطیلات 2022.
اگر یک تجارت ساده دارید، Shopify Plus می تواند مناسب باشد. با این حال، اگر تعامل پیچیده تری با قوانین و منطق کسب و کار بیشتری دارید، به شخصی سازی بیشتری نیاز دارید. افراد تجارت بزرگ معمولاً به سمت تجارت بزرگ چیزها شناور می شوند. –ایتان گیفین، 12:38
به صورت برنامه ای بهترین فریم ورک را ایجاد کنید. بهترین چارچوب فکر کردن در مورد نحوه چیدمان قالب است. سلسله مراتب قالب چیست، چه اجزایی دارد و چگونه سایت ها از نقطه نظر پیوند داخلی به یکدیگر پیوند می زنند؟ بنابراین من فقط معتقدم که بسیاری از کارهایی که در آن روز انجام دادیم، هنوز کارساز هستند. -ایتان گیفین، 16:11
فرض کنید در یک شرکت تازه وارد هستید و صدای مهاجرت را می شنوید. در این صورت، امیدواریم بایگانی هایی در شرکت وجود داشته باشد که افراد قبل از شما از آنها استفاده کرده اند. لیستی از تغییر مسیرهایی که در سایت ادغام و پیاده سازی شده اند وجود دارد. فقط پاک کردن این تاریخچه می تواند فوق العاده تاثیرگذار باشد. اما دوباره به رفتار انسان و توانایی کارآمدتر کردن کارها وارد می شود. –لورن بیکر، 20:37
[00:00] - درباره یتان
[12:14] - رایج ترین مسائلی که در طول مهاجرت نادیده گرفته می شوند.
[24:44] - یک فاکتور اساسی که باید در ساخت یک سایت تجارت الکترونیک در نظر گرفت.
[31:48] - وقتی محصولی دیگر فروخته نمی شود چه باید کرد.
[35:18] - توصیه طرحواره سوالات متداول.
[37:23] – رندر در سمت تجارت الکترونیک چیست؟
[41:29] – توصیه ای در مورد بهینه سازی از دیدگاه اسکریپت تبلیغاتی.
[43:01] - بهینه سازی ادغام طرحواره در سمت کاتالوگ.
[48:55] - شرکت های تجارت الکترونیکی که اتان با آنها کار کرده است.
منابع ذکر شده:
Groove Commerce: https://www.groovecommerce.com/
هر برنامه ای که در فروشگاه خود نصب می کنید سربار دارد. هر نوع اپلیکیشن مربوط به فروش، نقدها، فروش های بالا، فروش متقابل، جستجوی سایت، اعلان های موجود - همه چیز دارای یک جزء است که در مرورگر بارگیری می شود و صفحه سنگین تری ایجاد می کند. -ایتان گیفین، 25:15
مردم به اندازه کافی به حاشیه فکر نمی کنند. بنابراین چگونه می توانید آن محصولات را تبلیغ کنید و مردم را وادار به خرید چیزهایی با بهترین حاشیه در مقابل محبوب ترین ها کنید؟ بنابراین واقعاً به این فکر می کند که چگونه کاتالوگ را بهینه کند. -اتان گیفین، 47:32
اگر کسب و کاری دارید و به ساختمان دیگری نقل مکان می کنید، فقط ویترین فروشگاه را با خود نمی آورید. برای آوردن دفاتر، میزها، همه چیز باید همه چیز را بیاورید. بنابراین اگر در حال مهاجرت به یک سایت هستید، فقط صفحه اول و بالای صفحه را مانند مجموعه ها یا دسته ها تغییر مسیر نمی دهید. شما باید از همه چیز مراقبت کنید - وبلاگ، زیر دامنه ها، ساختارهای زیرپوشه و غیره. -لورن بیکر، 22:56
برای مطالب بیشتر مانند این، در کانال یوتیوب ما مشترک شوید: https://www.youtube.com/user/searchenginejournal
ارتباط با اتان گیفین:
ایتان گیفین، مدیر عامل GrooveCommerce، در بیشتر دوران کاری خود یک متخصص پیشرو در تجارت الکترونیک و تجزیه و تحلیل وب بوده است. نرخ تبدیل، دیده شدن موتورهای جستجو، و تجزیه و تحلیل وب همه چیزهایی هستند که او از درون و بیرون می داند. با این حال، او علاقه زیادی به کمک به کسب و کارها برای موفقیت آنلاین بدون نیاز به متخصص شدن دارد.
فقط چند نفر مثل ایتان هستند. عشق او به سئو، نرخ تبدیل، و تجارت الکترونیک همراه با اشتیاق او به سفر و دی جی در میان است - نه به ذکر آن مربع های جیبی!
در لینکدین با ایتان ارتباط برقرار کنید: https://www.linkedin.com/in/ethangiffin/
او را در توییتر دنبال کنید: https://twitter.com/opie
با لورن بیکر، بنیانگذار مجله موتور جستجو ارتباط برقرار کنید:
او را در توییتر دنبال کنید: https://www.twitter.com/lorenbaker
با او در لینکدین ارتباط برقرار کنید: https://www.linkedin.com/in/lorenbaker
منبع