TikTok با خرید زنده در ایالات متحده به جلو حرکت می کند


با وجود راه‌اندازی ناموفق در تابستان امسال، TikTok با برنامه‌هایی برای راه‌اندازی خرید زنده در ایالات متحده پیش می‌رود.

فایننشال تایمز گزارش می دهد که TikTok آماده می شود تا خرید زنده را پیش از فصل تعطیلات با چندین برند بزرگ راه اندازی کند.

خرید زنده جریان‌های زنده TikTok را با تجارت الکترونیک ترکیب می‌کند تا بینندگان بتوانند محصولات را بدون ترک برنامه خریداری کنند.

به آن مانند QVC برای عصر رسانه های اجتماعی فکر کنید.

خرید زنده تجارت الکترونیک را در بازارهای آسیایی متحول می کند، اما در غرب با مشکل رو به رو می شود.

در ماه ژوئیه، TikTok خرید زنده در بریتانیا را پس از اینکه نتوانست انتظارات را برآورده کند، کنار گذاشت.

عرضه در ایالات متحده دومین باری است که TikTok سعی در راه اندازی خرید زنده در خارج از آسیا دارد. با این حال، این بار متفاوت خواهد بود، زیرا TikTok به تنهایی این کار را انجام نمی دهد.

TikTok قرار است با TalkShopLive مستقر در لس آنجلس شریک شود تا خرید زنده را به ایالات متحده بیاورد.

TalkShopLive دارای چهار سال تجربه در اجرای جریان های خرید و زیرساخت های لازم برای زنده کردن چشم انداز TikTok است.

فایننشال تایمز گزارش می دهد که TikTok و TalkShopLive هنوز در حال نهایی کردن ترتیبات هستند و هیچ قراردادی امضا نشده است. به همین دلیل است که هنوز هیچ اطلاعیه رسمی وجود ندارد.

انگیزه قابل توجهی برای موفقیت TikTok در خرید زنده وجود دارد، به همین دلیل است که می بینیم این شرکت همچنان به تلاش خود ادامه می دهد.

در حالی که برندها و اینفلوئنسرها از فروش کالا درآمد کسب می کنند، TikTok با هر خرید پورسانت دریافت می کند. قمار بر روی خرید زنده پتانسیل پرداخت سود سهام را دارد.

خرید زنده یک موفقیت بزرگ در چین است، جایی که فروش سالانه آن صدها میلیارد است، اگرچه مصرف کنندگان غربی به آن واکنش مشابهی نشان نداده اند.

متا در حال یادگیری این موضوع است، زیرا خرید زنده فیس بوک را در ابتدای اکتبر تعطیل کرد و گفت که عادات تماشای مصرف کنندگان به سمت ویدیوهای کوتاه تغییر می کند.

TikTok در حال حاضر بازار ویدئوهای کوتاه مدت را قفل کرده است. حالا می خواهد در خرید زنده پیشتاز باشد.

با وجود نداشتن رقبای ثابت برای خرید زنده در رسانه های اجتماعی، شاید زمان بهتری برای حرکت TikTok به بازار ایالات متحده وجود نداشته باشد.

باید دید که این چه معنایی برای مشاغل دارد. ما نمی دانیم که آیا خرید زنده TikTok برای همه مشاغل علاقه مند آزاد خواهد بود یا فقط مارک های محدود.

احتمالاً زمانی که TikTok جزئیات را نهایی کرده و اعلامیه رسمی ارائه کند، اطلاعات بیشتری کسب خواهیم کرد.


منابع: فایننشال تایمز (1، 2، 3)، متا

تصویر ویژه: Chaay_Tee/Shutterstock





منبع