TikTok چندین ویژگی جدید هدفگیری و تقویت را با Promote معرفی کرده است که به کاربران امکان میدهد هر یک از ویدیوهای TikTok موجود خود را با چند ضربه آسان به تبلیغات تبدیل کنند. اعلام شده، 8 فوریه 2023.
این ویژگیهای جدید برای کمک به سازندگان TikTok – از جمله تأثیرگذاران، تبلیغکنندگان، برندها و کسبوکارهای کوچک – طراحی شدهاند که ترافیک را به نمایههای خود بازگردانند، به مخاطبان هدف خود برسند، بودجههای بازاریابی سازندگان خود را تقویت کنند و بینندگان را به سرنخهای بالقوه تبدیل کنند.
یوتیوب فیلم های تبلیغاتی را در نوامبر 2008 راه اندازی کرد و فیس بوک پست های تبلیغاتی را در سال 2012 راه اندازی کرد. بنابراین، این مفهوم جدیدی نیست.
اما این واقعیت که TikTok در حال گسترش ویژگیهای Promote است، نشاندهنده این است که سازندگان به راههای بیشتری برای تقویت ویدیوهای خود در این پلتفرم نیاز دارند – بهویژه در پی جنجالهایی که ماه گذشته در فوربس گزارش شد: «دکمه مخفی «گرمایش» TikTok میتواند همه را وادار کند. ویروسی.”
ویژگیهای جدید Promote به سازندگان TikTok ابزارهای اضافی میدهد تا جوامع مورد نظر خود را هدف قرار دهند و دقیقاً نحوه تعامل آنها با تبلیغات خود را انتخاب کنند – فقط در صورتی که کارمندان TikTok تصمیم بگیرند با استفاده از دکمه «گرمایش» که الگوریتم مورد نظر را دور میزند، افزایش دستی دسترسی ویدیوها را متوقف کنند. برای هدایت تجربه TikTok.
مجموعه ویژگی های جدید Promote
بازدیدهای بیشتر نمایه
هدف جدید «نمایش بیشتر نمایه» به تبلیغکنندگان اجازه میدهد تا ترافیک را مستقیماً به نمایه TikTok خود هدایت کنند.
با این فراخوان جدید، برندها راه های بیشتری برای بیان داستان خود یا نشان دادن طیف وسیعی از محصولات یا خدمات پیدا می کنند.
برای دیگران تبلیغ کنید
گزینه جدید «تبلیغ برای دیگران» بازاریابان را قادر میسازد تا محتوا، تأثیرگذاران یا شرکا را تقویت کنند.
این ویژگی جدید همچنین بازاریابان را قادر میسازد تا ویدیوهای سازنده یا ویدیوهای زنده را تبلیغ کنند تا به افزایش بازدید توسط مخاطبان هدف کمک کنند.
مکان یابی
یک گزینه جدید برای هدفیابی موقعیت مکانی، علاوه بر گزینههای هدفگیری مخاطبان موجود برای جنسیت، سن و علایق کاربر نیز وجود دارد.
این به کسب و کارهای کوچک با مکان های فیزیکی اجازه می دهد تا به طور مستقیم جامعه محلی خود را هدف قرار دهند.
پیام های بیشتر
هدف جدید «پیامهای بیشتر» به کسبوکارهای کوچک اجازه میدهد تا ترافیک را مستقیماً به صندوق ورودی TikTok خود هدایت کنند.
این به مشاغل خدماتی، مارکهای B2B و مشاغلی که سفارشهای سفارشی را میپذیرند، تعامل بیشتری با مشتری برای بستن فروش خود ارائه میدهد.
مصاحبه با مدیر عامل BlitzMetrics دنیس یو
همانطور که اشاره کردم، تبلیغ ویدیوهای شما مفهوم جدیدی نیست.
بنابراین، تصمیم گرفتم با دنیس یو، مدیر عامل BlitzMetrics و یکی از نویسندگان «راهنمای قطعی تبلیغات TikTok» مصاحبه کنم.
او یک میلیارد دلار برای تبلیغات فیسبوک در آژانسها و آژانسهایی که به او توصیه میکند خرج کرده است – و سازندگان TikTok میخواهند درباره استراتژی «دلار در روز» او بدانند.
در اینجا سؤالات من و پاسخ های او وجود دارد.
Greg Jarboe: اول از همه، در مورد استراتژی “دلار در روز” به ما بگویید.
دنیس یو: «گرگ، همانطور که میدانید، ما ۱ میلیارد دلار عمدتاً برای تبلیغات فیسبوک با استفاده از دلار در روز هزینه کردیم تا بتوانیم فروش را در هر سه مرحله قیف افزایش دهیم.
و ما می دانیم که در فیس بوک، یوتیوب، توییتر، تیک تاک، اینستاگرام و لینکدین، اهداف کمپین دقیقاً یکسان است، از آگاهی گرفته تا توجه به تبدیل. آنها به معنای واقعی کلمه دقیقاً همان سیستم های تبلیغاتی تمام روز هستند که در برابر اهداف کمپین مشابهی ساخته شده اند.
GJ: اما پس از صرف یک دلار در روز به مدت هفت روز برای تبلیغ یک پست خاص چه می کنید؟
DY: «من به تجزیه و تحلیل نگاه می کنم. اگر خوب است، من می خواهم 2 دلار در روز برای 20 یا 30 روز دیگر بگذارم. من ممکن است 10 دلار در روز بگذارم، اما اجازه می دهم این چیز در ابتدا آزمایش شود. درست.”
GJ: بنابراین، نظر شما در مورد ویژگیهای Promote TikTok چیست؟
DY: «تبلیغ حداقل یک سال است (برای من) وجود دارد و درست مانند تقویت در فیس بوک کار می کند. به جای 1 دلار در روز، حداقل 5 دلار در روز است.
جی جی: بنابراین، چه نوع نتایجی را برای تبلیغ ویدیوهای TikTok دیده اید؟
DY: «من حدود هزار پست را در طیف وسیعی از حسابها افزایش دادهام تا عملکرد را بر اساس هدف آزمایش کنم (به تصاویر صفحه مراجعه کنید).»

«بازدیدهای ویدیویی تا حد زیادی مؤثرترین بوده است، یعنی نیم پنی از هر نما به سه سنت در هر بازدید – با میانگین زمان تماشای مشابه با ارگانیک.
بنابراین، اگر ویدیوی شما از نظر ارگانیک خوب بود، تقویت آن «روی آتش میاندازد». اما اگر بد باشد، هیچ مقدار پولی بر آن غلبه نخواهد کرد.»
ج: آیا نمونه های اخیری دارید که بتوانید به اشتراک بگذارید؟
DY: «نمایشهای یک پست تبلیغاتی را که اخیراً انجام دادم، که پنج بار دوباره آن را تبلیغ کردهام، ببینید.»

توجه داشته باشید که این ویدئو در مورد میزان درآمد یک خلبان است، اما الکس یونیفرم نپوشیده است یا جلوی هواپیما نیست.

“اما نظرات از خلبانان است، حتی اگر من نمی توانم خلبان را به عنوان هدف انتخاب کنم.”

الگوریتم TikTok خیلی خوب است. بنابراین، اگر محتوای عالی دارید، به سادگی روی آن پول بگذارید تا بیشتر از آن استفاده کنید.

ج.ژ: آیا نظر یا نکتهای دارید که بخواهید به اشتراک بگذارید؟
DY: «هزینه تبلیغات ویدیویی TikTok یک سوم هزینه فیسبوک است، زیرا تقاضای تبلیغکنندگان هنوز به ترافیک نرسیده است.
بنابراین، هرکسی که در فیسبوک موفق بوده است، باید کمپینهای خود را به TikTok منتقل کند تا از این مزیت استفاده کند – تا زمانی که ویدیوی عمودی داشته باشد.
TikTok عمداً سیستم تبلیغات خود را طوری طراحی کرده است که برای افرادی که تبلیغات فیس بوک را اجرا می کنند آشنا باشد – تیم های آن به من این را گفته اند.
یادداشت ویراستار: مصاحبه برای وضوح، مختصر بودن و پیروی از دستورالعمل های ویرایشی ما کمی ویرایش شده است. نظرات بیان شده توسط مصاحبه شونده در این ستون تنها مربوط به او است و لزوماً نمایانگر دیدگاه مجله موتور جستجو نیست.
منابع بیشتر:
تصویر ویژه: Phoenix 1319/Shutterstock
window.addEventListener( 'load2', function() { console.log('load_fin');
if( sopp != 'yes' && !window.ss_u ){
!function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window,document,'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js');
if( typeof sopp !== "undefined" && sopp === 'yes' ){ fbq('dataProcessingOptions', ['LDU'], 1, 1000); }else{ fbq('dataProcessingOptions', []); }
fbq('init', '1321385257908563');
fbq('track', 'PageView');
fbq('trackSingle', '1321385257908563', 'ViewContent', { content_name: 'tiktok-introduces-more-ways-to-boost-organic-content-with-promote', content_category: 'strategy-digital paid-media tiktok' }); } });