بروزرسانی: 16 آذر 1404
TikTok مجموعه هایی را برای کسب درآمد از محتوای محتواسازان معرفی می کند
TikTok راه جدیدی را برای سازندگان برای کسب درآمد از محتوای خود اعلام کرد: سری TikTok.
مجموعه ها به سازندگان اجازه می دهند مجموعه های ویدیویی را پشت یک دیوار پرداخت قرار دهند. کاربران TikTok که می خواهند ویدیوهای سری را ببینند، باید برای دسترسی به آن ها با استفاده از پیوندهای درون ویدیویی یا نمایه سازنده، هزینه پرداخت کنند.
سازندگان می توانند قیمت های خود را بر اساس رابطه ای که می خواهند با مخاطبان خود ایجاد کنند تعیین کنند. سازندگان می توانند بهترین قیمت را برای محتوای خود با نگاه کردن به سازندگان دیگر در حوزه خود که محتوای ممتاز مشابهی ارائه می دهند تعیین کنند.
مجموعه ای از ویدیوهای 20 دقیقه ای از طریق سری TikTok
برخلاف ویدیوهای استاندارد TikTok که می توانند تا 10 دقیقه طول بکشند، ویدیوهای سری TikTok می توانند تا 20 دقیقه طول بکشند. سازندگان می توانند حداکثر 80 ویدیو را در یک سری TikTok قرار دهند.
این به سازندگان اجازه می دهد تا از راهنماها و آموزش های ویدیویی عمیق خود درآمد کسب کنند. نمونه هایی که توسط TikTok ارائه می شوند عبارتند از سری میانبرهای اکسل، تمرین های موثر و جدیدترین دستور العمل های جو پخته.
کارآفرینان و کسب وکارهایی که از دوره های دیجیتال، رویدادهای آنلاین و وبینارها سود می برند، می توانند از TikTok به عنوان یک پلتفرم اضافی برای درآمدزایی برای محتوای ممتاز خود استفاده کنند.
چه کسانی واجد شرایط سری TikTok هستند؟
سری TikTok فقط برای سازندگان منتخبی در دسترس است که شرایط واجد شرایط بودن را دارند: حداقل 18 سال سن، داشتن حساب کاربری قدیمی تر از 30 روز، و داشتن یک حساب کاربری در وضعیت خوب.
علاوه بر این، برنامه های کسب درآمد TikTok از سازندگان می خواهد که در 30 روز گذشته حداقل 1000 تا 100000 فالوور و 1000 تا 100000 بازدید ویدیو داشته باشند. برنامه های کسب درآمد زنده همچنین از سازندگان می خواهد که حداقل 30 دقیقه در 28 روز گذشته به صورت زنده سپری کرده باشند.
تصاویری از TikTok، مارس 2023برای اینکه ببینید آیا TikTok شما واجد شرایط کسب درآمد است یا خیر، به بخش Creator Tools در برنامه TikTok مراجعه کنید. در آنجا باید برنامه های کسب درآمد را که در دسترس شما هستند، مشاهده کنید. می توانید شرایط واجد شرایط بودن هر برنامه را بررسی کنید و برای برنامه هایی که به بهترین وجه متناسب با اندازه و محتوای حساب شما هستند، درخواست دهید.
حساب هایی که توسط دولت، سیاستمداران یا احزاب سیاسی اداره می شوند، واجد شرایط اکثر برنامه های کسب درآمد TikTok نیستند.
سازندگان باید از دستورالعمل های انجمن کاملاً پیروی کنند، زیرا ویدیوها باید نظارت ایمنی را پشت سر بگذارند یا در معرض خطر غیرفعال شدن هستند.
اخبار سازندگان TikTok
TikTok اخیراً کتابخانه صوتی خود را با Sounds for Business به روزرسانی کرده است تا تولید محتوا را برای مشاغل کوچک آسان تر کند. این به شما امکان می دهد از بین موسیقی های دارای مجوز برای استفاده تجاری در ویدیوها و محتوای تبلیغاتی انتخاب کنید.
وقتی از کتابخانه صوتی بازدید می کنید، می توانید نتایج را فقط برای نمایش صدای دارای مجوز برای ویدیوهای سری TikTok فیلتر کنید.
اسکرین شات از TikTok، مارس 2023توجه به این نکته مهم است که صدای استفاده تجاری TikTok برای ویدیوهای سری TikTok کار نمی کند. انتخاب صوت اشتباه می تواند منجر به حذف صدا از ویدیوهای کسب درآمد شما شود. در حالی که می توانید صدا را جایگزین کنید، اما باید همه آن، از جمله بخش های مکالمه را جایگزین کنید.
سازندگان در ایالات متحده که برای درآمدزایی به TikTok متکی هستند باید بدانند که دولت ایالات متحده در حال تلاش برای ممنوعیت احتمالی برنامه مورد استفاده بیش از 113 میلیون آمریکایی و بیش از یک میلیارد نفر در سراسر جهان است.
قانون RESTRICT به وزیر بازرگانی اجازه می دهد تا با مدیر اطلاعات ملی برای بررسی فناوری از دشمنان خارجی که ممکن است امنیت ملی را تهدید کنند، همکاری کند. با TikTok، آنها باید ثابت کنند که برنامه از سیاست حفظ حریم خصوصی خود در مورد داده هایی که از کاربران برنامه خود جمع آوری، به اشتراک می گذارد و نگهداری می کند، تبعیت نمی کند.
تصویر شاخص: Mehaniq / Shutterstock
منبع