TikTok 3 نوع تبلیغات خرید را معرفی می کند


TikTok با معرفی سه نوع تبلیغات خرید با گزینه‌های قرار دادن گسترده که فراتر از صفحه For You هستند، به تجارت الکترونیک خود ادامه می‌دهد.

سه نوع تبلیغات عبارتند از:

  • تبلیغات خرید ویدیویی
  • تبلیغات فهرست کاتالوگ
  • تبلیغات خرید زنده

قالب‌های تبلیغاتی جدید در مدیر تبلیغات TikTok از طریق خرید هدف «فروش محصول» در دسترس هستند.

تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از این آگهی‌های خرید جدید با یا بدون فروشگاه تجارت الکترونیک در TikTok استفاده کنند.

در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد هر یک از انواع تبلیغات جدید آورده شده است.

تبلیغات خرید ویدیویی

تبلیغات خرید ویدیویی به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد که ویدیوهای قابل خرید برای نمایش در صفحه For You ایجاد کنند.

این نوع تبلیغات ویژگی‌های تبلیغات TikTok را ترکیب می‌کند – تبلیغات مجموعه و تبلیغات ویترینی پویا.

تبلیغات خرید ویدیویی به صورت پویا کارت های خلاقانه و محصول را در انواع مختلف ترکیب می کند. این قالب می‌تواند خاص محصول باشد تا فروش را افزایش دهد یا پیام برند گسترده‌تری برای جلب توجه باشد.

همانطور که TikTok داده‌ها را جمع‌آوری می‌کند، با انتخاب پویا ترکیب‌های تبدیل برتر، عملکرد کمپین را بهینه می‌کند.

TikTok 3 نوع تبلیغات خرید را معرفی می کندتصویر از tiktok.com/business/en/solutions/ecommerce/shoppingads، آگوست 2022.

هنگامی که کاربر روی تبلیغ ضربه می زند، TikTok یک صفحه فرود درون برنامه ای ایجاد می کند تا قصد خرید کاربر را بهتر تعیین کند. این صفحات به خریداران این امکان را می دهد که اطلاعات بیشتری در مورد محصولات کسب کنند و وقتی کاربران آماده خرید هستند به سایت یک خرده فروش هدایت شوند.

تبلیغات مجموعه و تبلیغات ویترینی پویا تا پایان سال در دسترس خواهند بود، سپس TikTok قصد دارد آنها را به نفع تبلیغات خرید ویدیویی حذف کند.

تبلیغات فهرست کاتالوگ

تبلیغات فهرست کاتالوگ به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا کاتالوگ‌های محصولات را در مقیاس با مکان‌های جدید در سراسر TikTok تبلیغ کنند.

چیزی که ممکن است تبلیغ‌کنندگان در مورد آگهی‌های فهرست‌بندی کاتالوگ بدانند این است که نیازی به ایجاد محتوای ویدیویی ندارند.

این تبلیغات به برندها اجازه می‌دهد بدون ساختن ویدیو در مقابل مخاطبان TikTok قرار بگیرند که این اولین بار است.

به جای ویدیو، تبلیغات فهرست کاتالوگ، تصاویر محصول را از کاتالوگ خرده فروش بیرون می کشد و آنها را در مکان های قابل خرید تبلیغ می کند. کاربران تبلیغات را از طریق محتوای مارک دار در صفحه For You کشف می کنند.

تبلیغات خرید زنده

تبلیغات خرید زنده به طور خاص برای ترویج جریان خرید زنده طراحی شده اند.

تبلیغات به هدایت افراد از صفحه For You به یک رویداد خرید زنده کمک می کند.

TikTok 3 نوع تبلیغات خرید را معرفی می کندتصویر از tiktok.com/business/en/solutions/ecommerce/shoppingads، آگوست 2022.

TikTok می‌گوید این تبلیغات می‌تواند ترافیک یک رویداد خرید زنده را با ارائه آن در مقابل افرادی که آماده خرید هستند، افزایش دهد.

دسترسی

تبلیغات خرید اکنون برای آزمایش در دسترس است و به بازاریابان و کسب و کارها زمان کافی برای آماده شدن برای فصل تعطیلات می دهد.

الزامات

دسترسی به تبلیغات خرید از تبلیغ‌کنندگان می‌خواهد که با ادغام سیگنال‌های پیشرفته و پیوند دادن کاتالوگ‌های محصولات خود، به وضعیت «سطح یک» برسند. TikTok یک راهنمای PDF دارد که کل فرآیند را تشریح می کند.

تبلیغ کنندگان هستند لازم نیست برای استفاده از TikTok Shop، یک راه حل تجارت الکترونیک درون برنامه ای، برای اجرای تبلیغات خرید.

اگرچه از فروشگاه TikTok می توان برای تبلیغات خرید استفاده کرد، اما تبلیغ کنندگان می توانند خریداران را به یک سایت خارجی هدایت کنند.


منبع: TikTok For Business

تصویر ویژه: اسکرین شات از tiktok.com/business/en/solutions/ecommerce/shoppingads، آگوست 2022.





منبع