بروزرسانی: 18 آبان 1404
اطلاعات جستجوی بیشتر، طرح بندی صفحه کانال جدید
YouTube چندین به روز رسانی را در این هفته ارائه کرد، از جمله گسترش بینش جستجو به زبان های بیشتر و طرح بندی جدید برای صفحات کانال.
اطلاعات جستجوی YouTube به زبان های بیشتر
اطلاعات بینش جستجوی YouTube که در نوامبر 2021 معرفی شد، اطلاعاتی را درباره عبارت های پرطرفدار نشان می دهد، که می تواند به سازندگان کمک کند محتوای بیشتری را که مردم به دنبال آن هستند بسازند.
اطلاعات آماری جستجو به سازندگان اجازه می دهد درباره آنچه مخاطبانشان جستجو می کنند و بینندگان در سراسر YouTube جستجو کنند، تحقیق کنند.
اسکرین شات از YouTube.com/CreatorInsider، نوامبر ۲۰۲۲.علاوه بر این، بینش های جستجو، شکاف های محتوا را برجسته می کند، که می تواند به سازندگان کمک کند برای ویدیوهای بعدی خود ایده هایی ایجاد کنند.
تاکنون، اطلاعات آماری جستجو فقط به زبان انگلیسی با قابلیت نمایش جستجوهای بینندگان در ایالات متحده، هند، کانادا و بریتانیا در دسترس بود.
اکنون، YouTube در حال آزمایش است تا جستجوی Insights را روی دسک تاپ به زبان های بیشتری از جمله ژاپنی، کره ای و هندی در دسترس قرار دهد و زبان های بیشتری در آینده ارائه شود.
طرح بندی جدید برای صفحات کانال یوتیوب
یوتیوب صفحات کانال را به دو صورت به روز می کند.
ابتدا، نوار ناوبری اکنون در زیر بخش اطلاعات کانال قرار دارد.
اسکرین شات از YouTube.com/CreatorInsider، نوامبر ۲۰۲۲.با کلیک کاربران از طریق برگه های مختلف، اطلاعات کانال در بالای صفحه باقی می ماند.
این تغییر علاوه بر آسان تر کردن دسترسی کاربران به این اطلاعات، دکمه های «پیوستن» و «فروشگاه» را بیشتر نمایان می کند و به طور بالقوه درآمد سازندگان را افزایش می دهد.
تغییر دوم این است که ویدیوها اکنون به دو تب جدا می شوند: ویدیوهای طولانی و YouTube Shorts.
قبلاً همه ویدیوها در یک برگه گروه بندی می شدند که تشخیص تفاوت بین انواع ویدیو را دشوار می کرد.
برای اطلاعات بیشتر درباره به روزرسانی های این هفته YouTube برای سازندگان، ویدیوی زیر را ببینید:
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=t2y5pQzd_VE[/embed]
تصویر ویژه: Wirestock Creators/Shutterstock
منبع