الزامات خلاقانه برای تبلیغات نمایشی واکنش گرا چیست؟
انتشار: تیر 29، 1401
بروزرسانی: 08 اردیبهشت 1404

الزامات خلاقانه برای تبلیغات نمایشی واکنش گرا چیست؟


تبلیغات نمایشی دیگر آن تفکر قبلی در بازاریابی مجدد نیستند.

یک خلاقیت قدرتمند همراه با هدف گیری هوشمندانه می تواند الهام بخش تمایل معاملاتی باشد، و همچنین مشتریان بالقوه را با بینش های مهم واجد شرایط کند.

هیچ کس نمی خواهد در راه اندازی یک کمپین مانع ایجاد کند.

به همین دلیل است که سوال Ask the PPC این ماه برای همه افرادی که به دنبال استفاده از نمایشگر هستند، بسیار عالی است.

پرابش از کاتماندو می پرسد:

چرا کمپین نمایش پاسخگو برای انواع مختلف خلاقیت کار نمی کند؟ اندازه خلاقیت برای استفاده در نمایشگر واکنش گرا چیست؟

برای اطمینان از تنظیم صحیح نمایشگر، به سؤالات زیر نگاه می کنیم:

  • چه کسی می تواند در نمایشگاه تبلیغ کند؟
  • کدام خلاقیت ها قابل قبول هستند؟
  • مکان ها چگونه تحت تأثیر خلاقیت ها قرار می گیرند؟

توجه: شبکه نمایش Google (GDN) و شبکه مخاطبان مایکروسافت (MAN) همپوشانی زیادی دارند، بنابراین توصیه هایی که برای یکی استفاده می شود برای دیگری قابل اجرا است.

چه کسی می تواند در صفحه نمایش تبلیغ کند

همه شبکه های تبلیغاتی دارای خط مشی های سرمقاله ای هستند که صنایع می توانند بر اساس آن در کانال های خود تبلیغ کنند.

اگر در یکی از دسته های زیر قرار می گیرید، تبلیغات نمایشی به طور کامل/اصلاً در دسترس شما نخواهد بود.

  • قمار.
  • سلاح ها
  • اسباب بازی/سرگرمی بزرگسالان.
  • کالا های تقلبی.
  • خدمات مالی غارتگر.
  • فعال کردن رفتار غیرصادقانه (گذرنامه های جعلی، شرکت کنندگان در آزمون و غیره).

اگر می خواهید تبلیغات شما در همه مکان ها (از جمله مواردی که برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است) ارائه شود، ممکن است با محدودیت های بیشتری روبرو شوید.

به غیر از آن صنایع محدود، تبلیغات نمایشی برای اکثر برندها نسبتاً قابل دسترسی است.

کدام خلاقیت ها قابل قبول هستند؟

این قلب سوال این ماه است: از کدام اندازه ها و خلاقیت ها می توان استفاده کرد.

تبلیغات نمایشی واکنشگرا به اندازه های زیر نیاز دارند:

  • Landscape (1.91:1): 1200 × 628 (حداقل مورد نیاز: 600 × 314، حداکثر اندازه فایل: 5120 کیلوبایت).
  • مربع: 1200 × 1200 (حداقل مورد نیاز: 300 × 300، حداکثر اندازه فایل: 5120 کیلوبایت).

لوگوها باید:

نشان واره منظره (4:1)

  • اندازه پیشنهادی: 1200*300.
  • حداقل اندازه: 512*128.

لوگو مربع (1:1)

  • اندازه پیشنهادی: 1200*1200.
  • حداقل اندازه: 128*128.

توجه داشته باشید: حداکثر اندازه فایل برای هر تصویر 5120 کیلوبایت است.

تصاویر باید واضح باشند، هیچ گونه خط مشی تحریریه را نقض نکنند و به روشی که اکثر مردم موافق هستند آپلود شوند (یعنی نه به پهلو یا وارونه).

اگر تصویر شما برای اندازه استاندارد خیلی بزرگ است، این فرصت به شما داده می شود که آن را برش دهید.

هشداری که زمانی دریافت می کنید که عکس شما در گوگل سایز نمی شوداسکرین شات از Google Ads، جولای ۲۰۲۲

برش می تواند گاهی اوقات تصویر شما را بدتر کند، بنابراین هنگام کار با ابزار مراقب باشید.

برش تصاویر در تبلیغات گوگلاسکرین شات از Google Ads، جولای ۲۰۲۲

ویدئو می تواند یک ابزار خلاقانه قدرتمند باشد.

مطمئن شوید که ویدیوی شما پیام مورد نظر را حتی بدون صدا منتقل می کند.

ویدیوی 30 ثانیه ای خود را در یوتیوب آپلود کنید و سپس آن را به کمپین نمایشی خود متصل کنید.

مکان ها چگونه توسط خلاقان تأثیر می گذارند؟

یکی از بزرگترین مزایای RDA ها (تبلیغات نمایشی واکنشگرا) تعداد مکان هایی است که قفل آن ها را باز می کنند.

به جای محدود شدن با موجودی متناسب با دارایی های آپلود شده شما، کمپین های شما به نقاط بیشتری دسترسی خواهند داشت.

گفته می شود، محدودیت هایی وجود دارد.

شبکه های تبلیغاتی در مورد محتوای شما حدس های آموزشی می زنند.

اگر ناشر محدودیت هایی (محتوای بزرگسالان، مارک ها و غیره) تعیین کرده باشد، آگهی شما نمی تواند با آن ها ارائه شود.

به علاوه، اگر ناشر محدود کرده باشد که کدام اندازه های قرارگیری می توانند ارائه شوند، ممکن است به دلیل اینکه Google عملکرد خلاقیت شما را با اندازه های دیگر بهتر می بیند، جایگذاری را دریافت نکنید.

غذای نهایی

هم اندازه دارایی های خلاقانه و هم محتوا می تواند منجر به کمبود مکان شود.

مهم است که خلاقیت را بارگذاری کنید که می تواند برای همه مکان ها استفاده شود و در مورد محدودیت هایی که ممکن است صنعت شما داشته باشد واقع بین باشید.

در مورد PPC سوالی دارید؟ از طریق این فرم ارسال کنید یا با هشتگ #AskPPC برای من توییت کنید navahf@. ماه بعد میبینمت!

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو



منبع