بروزرسانی: 18 آبان 1404
بهترین روش های اینستاگرام برای محتوای توصیه شده
اینستاگرام بهترین شیوه های جدید را برای سازندگان منتشر می کند تا واجد شرایط بودن آنها برای توصیه ها را افزایش دهند.
توصیه ها عکس ها و ویدیوهایی هستند که در اینستاگرام از حساب هایی که دنبال نمی کنید می بینید.
سطوح محتوای پیشنهادی در فید اصلی اینستاگرام، فید کاوش و برگه حلقه ها.
اینستاگرام بر اساس سیگنال هایی مانند تعداد و سرعت لایک کردن، نظر دادن، اشتراک گذاری و ذخیره یک پست توسط افراد دیگر تعیین می کند یا خیر.
تعاملات قبلی یک کاربر با یک سازنده محتوا و همچنین سایر پست هایی که یک فرد دوست داشته یا روی آنها نظر داده است، یک عامل است.
وقتی محتوای شما به عنوان یک عکس یا ویدیوی توصیه شده ظاهر می شود، می تواند تأثیر مثبتی بر دسترسی شما داشته باشد و رشد مخاطب را تسریع کند.
دریافت محتوا توسط الگوریتم توصیه اینستاگرام هدف همه کسب و کارها و سازندگانی است که سعی می کنند فالوورهای بیشتری به دست آورند.
برای کمک به افراد بیشتر در تحقق این هدف، اینستاگرام مجموعه ای از بهترین روش ها را برای دنبال کردن کاربران به اشتراک می گذارد.
بهترین روش های توصیه های اینستاگرام
شایستگی
ابتدا، اگر می خواهید واجد شرایط توصیه ها باشید، باید یک حساب عمومی داشته باشید. اینستاگرام محتوای حساب های خصوصی را توصیه نمی کند.
بعد، باید اینستاگرام را دنبال کنید دستورالعمل های توصیه.
اینستاگرام دستورالعمل های خاصی دارد که انواع محتوایی را که سعی می کند در فیدهای افراد توصیه کند پوشش می دهد.
دستورالعمل های توصیه ها با دستورالعمل های انجمن متفاوت است، که قوانینی هستند برای اینکه چه چیزی می تواند و چه چیزی نمی تواند در اینستاگرام باشد.
محتوایی که با دستورالعمل های توصیه شده اینستاگرام مغایرت دارد شامل موارد زیر است:
- محتوایی که ممکن است خشونت را به تصویر بکشد، مانند دعوای افراد
- محتوایی که استفاده از برخی محصولات تحت نظارت را ترویج می کند، مانند تنباکو یا محصولات بخارپز
- محتوایی که ممکن است از نظر جنسی صریح یا وسوسه انگیز باشد، مانند تصاویر افرادی که لباس های شفاف دارند
در نهایت، شما باید دستورالعمل های انجمن اینستاگرام را دنبال کنید. اگر از دستورالعمل های انجمن پیروی نمی کنید، متوجه خواهید شد زیرا اینستاگرام اخطاری ارسال می کند یا محتوا را حذف می کند.
با این کار، بیایید وارد بهترین شیوه ها شویم.
بهترین شیوه ها
اینستاگرام توصیه می کند این بهترین شیوه ها را برای افزایش دسترسی از طریق توصیه ها دنبال کنید:
- محتوای اصلی را ارسال کنیدهدف اینستاگرام افزایش دسترسی سازندگانی است که محتوای خود را تولید می کنند نه اینکه محتوای افراد دیگر را جمع آوری کند.
- محتوای قرقره ایجاد کنید: حلقه های اینستاگرام را بخشی از استراتژی محتوای خود قرار دهید تا فرصت های بیشتری برای توصیه کردن محتوای خود داشته باشید.
- بهینه سازی برای جستجو: از زیرنویس ها و هشتگ های توصیفی برای نمایش محتوای خود در نتایج جستجو استفاده کنید. همچنین به بهینه سازی بیو و نام نمایه شما کمک می کند.
اینستاگرام دوبرابر کردن توصیه ها
آدام موسری، رئیس اینستاگرام، تعهد این شرکت به نمایش توصیه های بیشتر در فیدهای مردم را دو چندان می کند.
موسری آن را به عنوان یک جهت مثبت برای کاربران، به ویژه کسانی که محتوای اصلی ایجاد می کنند، ترسیم می کند.
📣 توصیه ها 📣
برای ایجاد فرصت های بیشتر برای کشف، توصیه هایی را به مکان های بیشتری اضافه کرده ایم. در اینجا راه هایی برای واجد شرایط بودن برای rec ها وجود دارد:
- دستورالعمل های پیشنهادی
- دستورالعمل های جامعه
- فقط حساب های عمومیاطلاعات بیشتر در اینجا 👉 https://t.co/zx4GaWYiBW pic.twitter.com/1uwTJKfSLG
— آدام موسری (@mosseri) 30 آگوست 2022
در ویدئوی بالا، موسری می گوید (تاکید از من است):
ایده پشت توصیه ها این است که به مردم کمک کنیم خالقان شگفت انگیزی را در اینستاگرام پیدا کنند که حتی هنوز از آنها اطلاعی ندارند. و امید ما همین است آینده Feed تا حد زیادی توسط توصیه ها هدایت می شود، زیرا می بینیم که اشتراک گذاری دوستان به طور فزاینده ای به سمت استوری ها و DM ها می رود.
اگر کارمان را درست انجام دهیم، و من می خواهم واضح بگویم که هنوز به آنجا نرسیده ایم، به مردم کمک می کنیم سازندگان شگفت انگیزی را کشف کنند، به گونه ای که هم به این معناست که مردم زمان بیشتری را در پلتفرم سپری می کنند، و هم به این معناست که ایجادکننده های معمولی از آن بهره ببرند. دسترسی بیشتر
و اگر واقعاً متفکر باشیم، می توانیم توزیع های بیشتری را از جمع آورندگان، که فکر می کنم امروز بیش از سهم منصفانه شان در توزیع اینستاگرام در اینستاگرام دریافت می کنند، به سازندگان تغییر دهیم.
باز هم، به ویژه سازندگان کوچک، من فکر می کنم که می توانیم کارهای بیشتری انجام دهیم، زیرا می خواهیم پلتفرمی باشیم که در آن هرکسی بتواند مخاطب خود را افزایش دهد و در درازمدت امرار معاش کند.»
منبع: اینستاگرام
تصویر ویژه: Worawee Meepian/Shutterstock
منبع