سایت هایی که در تولید محتوا شرکت می کنند ممکن است از پست های وبلاگ، مقاله ها و ویدیوها برای هرزنامه های اجتماعی برای افزایش تعداد بازدید از صفحه و بازدیدهای ویدیویی استفاده کنند یا پیوندهای مخربی را برای کاربران ناآگاه کلیک کنند.
ویژگی های مزرعه محتوا
برخی از صاحبان وب سایت، نسخه خود از مزرعه محتوا را با راه اندازی یک سایت scraper ایجاد می کنند که محتوای وب سایت های دیگر را با استفاده از فناوری های scraping وب کپی می کند. سایت های Scraper همچنین ممکن است حاوی محتوای تولید شده توسط کاربر باشند تا به پنهان کردن شیوه های خراش دهی وب از خزنده های موتورهای جستجو کمک کنند.
پاسخ DuckDuckGo به مزارع محتوا استفاده از API های مختلف وب سایت های دیگر برای نمایش نتایج سریع به جای نمایش نتایج جستجو از مزارع محتوا بود. DuckDuckGo همچنین به کاربران اجازه می دهد تا مزارع محتوا و سایر سایت های ناخواسته را با استفاده از نحو "bang" (!w) قبل از جستجوهای جستجو، که فقط نتایج را از یک سایت یا سرویس خاص استخراج می کند، فیلتر کنند.
خلاصه مزرعه محتوا
این یکی دیگر از نمونه های مزرعه محتوای کلاسیک بود. این وب سایتی بود که به مشارکت کنندگان پول پرداخت می کرد تا مقاله هایی درباره هر موضوعی بنویسند، اغلب براساس کلمات کلیدی جستجوی محبوب. این رویه، روزنامه نگاری سنتی را جایگزین روزنامه نگاری سنتی کرد که با کاهش جمع آوری اخبار اصلی و بررسی منابع برای دقت، هزینه را کاهش می دهد. Associated Content در سال 2010 توسط یاهو خریداری شد و به Yahoo Voices تغییر نام داد، اما در سال 2014 تعطیل شد.
کاردستی 5 دقیقه ای
یکی دیگر از کانال های YouTube که ویدیوهایی در مورد صنایع دستی، هک ها و نکات DIY تولید می کند، که اغلب از مواد بازیافتی یا استفاده مجدد استفاده می کنند. این شرکت متعلق به First Media است، شرکتی که گزارش شده است که سایر کانال ها و وب سایت های مزرعه محتوا را اداره می کند.
ساخته شده برای سایت های AdSense
برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید
مزرعه محتوا چیست؟
مزارع محتوا با تولید تعداد زیادی مقاله با کیفیت پایین در موضوعات مختلف کار می کنند که برای کلمات کلیدی با استفاده از تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو (SEO) بهینه شده اند. فرآیند تولید محتوا به این صورت است که تعداد زیادی مقاله در سریع ترین زمان ممکن در رتبه های بالایی در موتورهای جستجو قرار گیرند.
همانطور که یاد گرفتید، مزرعه محتوا شرکتی است که حجم زیادی از محتوای با کیفیت پایین را با هدف رتبه بندی در موتورهای جستجو با هدف اصلی ایجاد درآمد تبلیغاتی از طریق بازدید از صفحه، کلیک یا فروش وابسته تولید می کند. مزارع محتوا از نویسندگان آزاد استفاده می کنند که روش های روزنامه نگاری سنتی را نادیده می گیرند تا محتوایی را بر اساس موضوعات جستجوی محبوبی که تقاضای بازار را هدف قرار می دهند تولید کنند.