توییتر تعداد بازدیدهای عمومی را به توییت ها اضافه می کند
انتشار: دی 02، 1401
بروزرسانی: 18 آبان 1404

توییتر تعداد بازدیدهای عمومی را به توییت ها اضافه می کند


ایلان ماسک امروز اعلام کرد که توییتر از این پس تعداد بازدیدها را روی توییت ها نمایش می دهد و به کاربران بینش بیشتری نسبت به دسترسی به محتوای دیگر کاربران می دهد.

تعداد بازدید توییت توییتر، که در غیر این صورت به عنوان impressions شناخته می شود، قبلاً فقط برای حسابی در دسترس بود که توییت را منتشر کرده بود.

استثنا، همانطور که ماسک اشاره می کند، ویدیوهایی هستند که به طور سنتی تعداد بازدید را نشان می دهند.

تعداد بازدید یک توییت در زیر محتوای اصلی نمایش داده می شود و با مشاهده توییت در زمان واقعی به روز می شود.

به نظر می رسد که تصمیم برای عمومی کردن نمایش توییت ها با این ایده است که باعث می شود توییتر فعال تر به نظر برسد.

تعداد بازدیدهای توییت به ناظران خارجی درک بهتری از دسترسی بالقوه و تأثیر محتوایی که می تواند در توییتر داشته باشد، می دهد. از نظر ماسک، این می تواند افراد بیشتری را تشویق کند تا در توییتر بپیوندند و مشارکت کنند.

برای برندها و کسب و کارها، تعداد بازدیدها روشی مفید برای اندازه گیری میزان دسترسی و مشارکت محتوای حمایت شده در پلتفرم خواهد بود.

دانستن اینکه توییت های افراد دیگر چقدر تأثیر می گذارند، می تواند به کسب وکارها کمک کند تا تأثیرگذاران واقعی در جایگاه خود را شناسایی کنند، زیرا اعداد تعامل کل داستان را نشان نمی دهند.

همانطور که دیگران قبلاً اشاره کرده اند، تعداد بازدیدهای عمومی می تواند به طور بالقوه حساب هایی را که به طور مصنوعی تعداد تعامل و فالوورهای آن ها را افزایش می دهند، افشا کند.

به مرور زمان متوجه خواهیم شد که چه کسی واقعاً در توییتر مخاطب دارد و چه کسی درصد زیادی از دنبال کنندگان غیرفعال دارد.


تصویر ویژه: فیل پاسکوینی/شاتراستاک



منبع