بروزرسانی: 18 آبان 1404
توییتر تعداد بازدیدهای عمومی را به توییت ها اضافه می کند
ایلان ماسک امروز اعلام کرد که توییتر از این پس تعداد بازدیدها را روی توییت ها نمایش می دهد و به کاربران بینش بیشتری نسبت به دسترسی به محتوای دیگر کاربران می دهد.
تعداد بازدید توییت توییتر، که در غیر این صورت به عنوان impressions شناخته می شود، قبلاً فقط برای حسابی در دسترس بود که توییت را منتشر کرده بود.
استثنا، همانطور که ماسک اشاره می کند، ویدیوهایی هستند که به طور سنتی تعداد بازدید را نشان می دهند.
توییتر تعداد مشاهده ها را منتشر می کند، بنابراین می توانید ببینید چند بار یک توییت دیده شده است! این برای ویدیو طبیعی است.
نشان می دهد که توییتر چقدر زنده تر از آن چیزی است که به نظر می رسد، همانطور که بیش از 90٪ از کاربران توییتر می خوانند، اما توییت نمی کنند، پاسخ نمی دهند یا لایک نمی کنند، زیرا این اقدامات عمومی هستند.
— ایلان ماسک (@elonmusk) 22 دسامبر 2022
تعداد بازدید یک توییت در زیر محتوای اصلی نمایش داده می شود و با مشاهده توییت در زمان واقعی به روز می شود.
به نظر می رسد که تصمیم برای عمومی کردن نمایش توییت ها با این ایده است که باعث می شود توییتر فعال تر به نظر برسد.
تعداد بازدیدهای توییت به ناظران خارجی درک بهتری از دسترسی بالقوه و تأثیر محتوایی که می تواند در توییتر داشته باشد، می دهد. از نظر ماسک، این می تواند افراد بیشتری را تشویق کند تا در توییتر بپیوندند و مشارکت کنند.
برای برندها و کسب و کارها، تعداد بازدیدها روشی مفید برای اندازه گیری میزان دسترسی و مشارکت محتوای حمایت شده در پلتفرم خواهد بود.
دانستن اینکه توییت های افراد دیگر چقدر تأثیر می گذارند، می تواند به کسب وکارها کمک کند تا تأثیرگذاران واقعی در جایگاه خود را شناسایی کنند، زیرا اعداد تعامل کل داستان را نشان نمی دهند.
همانطور که دیگران قبلاً اشاره کرده اند، تعداد بازدیدهای عمومی می تواند به طور بالقوه حساب هایی را که به طور مصنوعی تعداد تعامل و فالوورهای آن ها را افزایش می دهند، افشا کند.
اگر یک سلبریتی یا "خبرنگار" 2 میلیون فالوور داشته باشد و به سختی در توییت های خود بازدید کند زیرا 1.9 میلیون دنبال کننده جعلی خریداری کرده اند تا به نظر در لیست A-List قرار بگیرند ... 😲
با این کار تعداد زیادی از فالوورهای جعلی خریداری شده توسط ستاره های رسانه ای و افراد مشهور آشکار می شود. 🤣 https://t.co/XdMuapiPrH
— نقره ای وال استریت (@WallStreetSilv) 22 دسامبر 2022
به مرور زمان متوجه خواهیم شد که چه کسی واقعاً در توییتر مخاطب دارد و چه کسی درصد زیادی از دنبال کنندگان غیرفعال دارد.
تصویر ویژه: فیل پاسکوینی/شاتراستاک
منبع