بروزرسانی: 18 آبان 1404
5 روشی که هوش مصنوعی می تواند فروش و سود تجارت الکترونیک را افزایش دهد
چگونه می توانید محصولات تجارت الکترونیک خود را مستقیماً در مقابل مشتریان هدفمند و با هدف قرار دهید؟
به دنبال موفق ترین راه ها برای ادغام Google Shopping در استراتژی بازاریابی خود برای تقویت کسب و کار خود در سال 2023 هستید؟
امیدوارید از اشتباهات رایج CPC جلوگیری کنید؟
در 29 و 30 مارس، یک وبینار را با مالین بلومبرگ، مدیر عامل Bidbrain و کارشناس خرید گوگل مدیریت کردم.
Malin بایدها و نبایدهای تبلیغات Google Shopping و نحوه بهبود بازده هزینه تبلیغات (ROAS) را در حالی که هوشمندتر از رقبای خود کار می کند، به اشتراک گذاشت.
در اینجا خلاصه ای از وبینار آمده است. برای دسترسی به کل ارائه، فرم را تکمیل کنید.
نکات کلیدی: 5 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای تبلیغات خرید گوگل
- بهینه سازی عناوین و داده ها این فقط در مورد سطوح پیشنهادی نیست. این همچنین در مورد کیفیت داده ها است.
- کمپین های خود را بهینه کنید برای عملکرد بهتر از سود در هزینه تبلیغات (POAS) یا چندین گروه هدف ROAS استفاده کنید.
- داده های کلیک بیشتری جمع آوری کنید. کلمات کلیدی دم بلند محصولات را فعال کنید تا با استفاده از هوش مصنوعی فروش خود را افزایش دهید.
- مدام بیشتر پیشنهاد دهید از سهم برداشت برای تسلط بر یک دسته یا جایگاه استفاده کنید.
- مطابقت با بهترین قیمت. از داده های تفاوت قیمت برای مطابقت با بهترین قیمت های رقبا استفاده کنید، یا از آن برای توقف مناقصه برای محصولاتی که تبدیل نمی شوند استفاده کنید.
1. از هوش مصنوعی برای بهینه سازی عناوین و داده ها استفاده کنید
هرچه داده های بیشتری در عناوین خود قرار دهید، موتور هوش مصنوعی بهتر می تواند محصولات شما را با عبارات جستجوی تبدیل کننده مطابقت دهد.
با تبلیغات متنی سنتی، می توانید عبارات جستجوی خاصی را مشخص کنید و برای مواردی که می خواهید پیشنهاد قیمت بدهید.
می توانید از هوش مصنوعی برای کمک به کشف بهترین عناوین محصولات خود استفاده کنید.
[Find out what we mean] دسترسی فوری به وبینار →
سطوح داده را در نظر بگیرید
یک ابزار هوش مصنوعی یا یک موتور خراش خودکار می تواند برای افزودن داده های سطح محصول مفید باشد و به موتور هوش مصنوعی کمک کند تا محصولات شما را با عبارات جستجوی تبدیل مناسب تطبیق دهد.
تصویر ایجاد شده توسط Bidbrain، مارس 2023برای اطمینان از اینکه از داده های خوبی استفاده می کنید، موارد زیر را انجام دهید:
- بررسی کنید که همه ویژگی های اجباری در فید شما گنجانده شده باشد.
- عناوین محصولات خود را بررسی کنید و از هوش مصنوعی برای بهینه سازی عبارات جستجوی با تبدیل بالاتر استفاده کنید.
- از تصاویر با کیفیت و داده های بیشتر برای مناقصه ریز استفاده کنید.
2. هوش مصنوعی می تواند کمپین های شما را بهینه کند
اکثر فروشگاه های تجارت الکترونیک ممکن است یک هدف ROAS برای کل خطوط خود قرار دهند، اما جایگزین های بهتری وجود دارد که می توانید در نظر بگیرید.
در عوض، شما باید:
- از POAS برای بهینه سازی کمپین های خود استفاده کنید.
- از ابزارهای هوش مصنوعی برای تنظیم ROAS مختلف در هر گروه حاشیه ناخالص استفاده کنید.
[Discover how] دسترسی فوری به وبینار →
3. هوش مصنوعی می تواند داده های کلیک بیشتری را جمع آوری کند
اگر محصولات شما دارای کلیک یا داده نیستند، می توانید از هوش مصنوعی با Tier Logic استفاده کنید.
با Tier Logic، هوش مصنوعی می تواند داده های کم کلیک را بگیرد و آن ها را بالا ببرد تا به سطح بالاتری از کلیک ها برسد که می توانید از آن برای بهینه سازی کمپین های خود استفاده کنید.
[Find out how Tier Logic works] دسترسی فوری به وبینار →
بنابراین هنگام کار با داده های کم کلیک، به یاد داشته باشید:
- از الگوریتم ها و هوش مصنوعی برای فعال کردن دم محدوده محصولات استفاده کنید.
- برای افزایش قابلیت پیش بینی هوش مصنوعی، داده های کلیک بیشتری را جمع آوری کنید.
- محصولات را در طبقات به سمت بالا ببرید تا از محصولات بیشتر فروش بیشتری داشته باشید.
4. به طور مداوم با هوش مصنوعی پیشنهاد بالاتری بدهید
پیشنهاد دادن مداوم "X" برابر بیشتر از رقبای شما به شما مزیت سهم می دهد.
تصویر ایجاد شده توسط Bidbrain، مارس 2023با استفاده از ابزاری که به سهم برداشت نگاه می کند، نسخه Google Shopping از سهم بازار، می توانید فروش خود را با افزایش هزینه پیشنهادات افزایش دهید.
هنگامی که از هوش مصنوعی برای این کار استفاده می کنید، می توانید به رقبا و نحوه پیشنهاد آنها نگاه کنید و به شما این امکان را می دهد که همیشه قیمت بالاتری بدهید و در صدر قرار بگیرید.
چند نکته در مورد سهم برداشت:
- همیشه x% بالاتر از رقابت پیشنهاد دهید تا قابل مشاهده باشد. همیشه.
- فقط در صورتی که مایل به ریسک هستید از آن بیش از حد استفاده کنید.
[Increase ecommerce sales and profit with AI] دسترسی فوری به وبینار →
5. از هوش مصنوعی برای مطابقت با بهترین قیمت استفاده کنید
نحوه قیمت گذاری محصولات خود برای نرخ تبدیل شما حیاتی است.
معمولاً اگر قیمت شما در همان سطح یا بهتر از رقبا باشد، تبدیل های بیشتری اتفاق می افتد.
با تغییر مداوم قیمت ها، هوش مصنوعی می تواند با تنظیم قیمت ها بر اساس آن، کارهای سنگین را انجام دهد.
این همچنین به شما امکان می دهد از مناقصه برای محصولاتی که تبدیل نمی شوند متوقف شوید.
هنگام کار با تفاوت قیمت، این موارد را در نظر بگیرید:
- تفاوت قیمت ها به شدت بر نرخ تبدیل تاثیر می گذارد. (<10٪ نرخ تبدیل را به نصف کاهش می دهد).
- یا روی قیمت گذاری محصول در مقابل رقبا به شدت کار کنید.
- قیمت های پیشنهادی را بر اساس نحوه قیمت گذاری رقبای خود تنظیم کنید.
[Slides] خرید گوگل: 5 روشی که هوش مصنوعی می تواند فروش و سود تجارت الکترونیک را افزایش دهد
در اینجا ارائه است:
برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!
پیش بینی 2023: سئو و روندهای محتوا که باید بدانید
به وبینار آتی ما بپیوندید و روندهای سئو را کشف کنید که به شما کمک می کند در سال 2023 از رقابت جلوتر بمانید.
اعتبار تصویر:
تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو
منبع