Google Ads Creative Studio اکنون در دسترس همه تبلیغ کنندگان است
انتشار: تیر 28، 1401
بروزرسانی: 18 آبان 1404

Google Ads Creative Studio اکنون در دسترس همه تبلیغ کنندگان است


Google Ads Creative Studio، ابزاری برای ایجاد تبلیغات منحصر به فرد در مقیاس، از نسخه بتا خارج شده و در دسترس همه تبلیغ کنندگان است.

ارائه تبلیغات مرتبط به مشتریان در مقیاس برای بسیاری از مشاغل بسیار گران است.

در نتیجه، آن ها باید بین اثربخشی تبلیغات بسیار هدفمند و سفارشی یا راه حلی کمتر متناسب با بودجه خود یکی را انتخاب کنند.

با Ads Creative Studio، گوگل قصد دارد به کسب و کارها کمک کند تا آن را به هر دو صورت انجام دهند.

Google Ads Creative Studio چه کاری انجام می دهد؟

Google Ads Creative Studio به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد صدها نسخه از یک تبلیغ نمایشی یا ویدیویی را ایجاد کنند.

تبلیغ کنندگان می توانند تبلیغات را برای مخاطبان، مکان ها، زبان ها یا زمینه های مختلف سفارشی کنند.

چگونه؟ گوگل در یک پست وبلاگ توضیح می دهد:

«به سادگی به ما بگویید چه عنصری از خلاقیت آگهی - مانند تصویر محصول، متن یا صدا روی هم قرار داده شده - را می خواهید به عنوان «قابل تعویض» تنظیم کنید و نسخه های مختلفی از آن عنصر را بر اساس مجموعه ای از قوانینی که ایجاد می کنید ارائه کنید. قوانین شامل مخاطبانی است که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید یا زمینه هایی که می خواهید مطابقت داشته باشید.»

شما عناصر خلاقانه و اطلاعات هدف را تامین می کنید و گوگل بقیه کارها را انجام خواهد داد.

اکنون، می توانید پروژه های ساخته شده در Ads Creative Studio را با Google Ads، Display and Video 360 و Campaign Manager 360 به اشتراک بگذارید.

این به روزرسانی، کتابخانه دارایی در Ads Creative Studio را به خانه ای تلفیقی برای همه دارایی های خلاق تبدیل می کند تا بین چندین حساب به اشتراک گذاشته شود.

گوگل قابلیت های Ads Creative Studio را در یک ویدیوی راه اندازی جدید نشان می دهد:

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=pAAkrAa2ExM[/embed]

Google Ads Creative Studio اکنون در دسترس است

پس از راه اندازی موفقیت آمیز بتا، نسخه اصلاح شده Ads Creative Studio اکنون در حال عرضه است.

گوگل اشاره می کند که در طول دوره بتا، برندهایی مانند جنرال موتورز از Ads Creative Studio برای افزایش آگاهی از برند برای یک وسیله نقلیه جدید استفاده کردند.

در مقایسه با معیارهای صنعت، Ads Creative Studio به GM اجازه داد تا هزینه های تبلیغات را تا 36 درصد کاهش دهد، جستجوهای مارک را تا 56 درصد افزایش دهد و هزینه هر بازدید را تا 32 درصد کاهش دهد.

Ads Creative Studio در حال حاضر با خلاقیت های ویدیویی سازگار است و به زودی قابلیت های تبلیغات نمایشی را اضافه خواهد کرد.


منبع: گوگل
تصویر ویژه: Mind And I/Shutterstock



منبع